Enkele welen geleden was ik op uitnodiging van een leverancier bij een VLN race op de ring. Na afloop van de race moesten we nog wat tijd doden tot de baan open ging voor TF, dus toen bij Apex op het terrein beland. Daar stond in de hoek nog steeds een witte E90 M3, een gestrand project. Wat wel opviel aan de auto was de mooie kooi. Robert stond achter de BBQ en na een kort gesprek van circa 1-2 minuten was ik eigenaar van de auto
Dat het zo snel zou gaan had ik ook niet helemaal verwacht maar we zijn er blij mee. De auto is een RHD 2012 M3 sedan en reeds voorzien van KW v.4, kooi en andere remmen.
De bedoeling is om er een loze/avond uren project van de maken bij Bergwerff. Het is een leuke uitdaging voor ons als team en tegelijk en goede team building.
De plannen met de auto zijn naast het afbouwen van de auto ook om de auto LHD te maken. Na het afbouwen hopen we de auto verder te testen/perfectioneren en daarna is hij mogelijk te koop.
Onderstaand foto’s van het ophalen, en van de auto na de eerste avond sleutelen.