Wat je soms toch ziet
- RVV
Wat je soms toch ziet
Vandaag ergens in een woonwijk in den lande... een kerel die in zijn zwembroek in de stromende regen op een huishoudtrapje zijn caravan staat te wassen 

- Henk Jan
[img:392:46]http://www.extreme-machines.nl/forum/im ... thless.gif[/img]
- Jochem Vaartjes
Re: Wat je soms toch ziet
Heb je hem schoon gekregen?Rico v Velzen schreef:Vandaag ergens in een woonwijk in den lande... een kerel die in zijn zwembroek in de stromende regen op een huishoudtrapje zijn caravan staat te wassen
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik wil de mensen met caravan niet beledigen maar no way dat je mij ooit in de toekomst met een caravan achter de station op vakantie ziet gaan met achterin enkele krijsende kinderen. OMG
, the horror!
Ik snap daar ook nooit iets van, voor de lol met zo'n sleurhut achter je kreunende auto naar Zuid-Frankrijk cruisen. Zo'n caravan is ook niet goedkoop, je moet hem ook schoonhouden en stallen. Huur toch een kant en klaar ding ter plekke! Vorige week reed ik naar Zwitserland. Tot Stuttgart enkele honderden caravans gezien/ingehaald, alleen maar Nederlanders! Enkele ook met 110 op de linkerbaan, wegwezen idioten met je 'fijne combinatie'.
Gistermiddag op de rondweg hier nog een aanrijding, iemand had z'n auto achterin een caravan geboord. Hele gezin naast de auto, vakantie nu al in het water, amper 300 meter van huis zo stel ik me voor. Kon een sarcastische grijns niet onderdrukken, vergeef me.
Ik heb het niet op caravans. 8) Het hoogste niveau van burgerlijkheid, de overtreffende trap zelfs!

Ik snap daar ook nooit iets van, voor de lol met zo'n sleurhut achter je kreunende auto naar Zuid-Frankrijk cruisen. Zo'n caravan is ook niet goedkoop, je moet hem ook schoonhouden en stallen. Huur toch een kant en klaar ding ter plekke! Vorige week reed ik naar Zwitserland. Tot Stuttgart enkele honderden caravans gezien/ingehaald, alleen maar Nederlanders! Enkele ook met 110 op de linkerbaan, wegwezen idioten met je 'fijne combinatie'.
Gistermiddag op de rondweg hier nog een aanrijding, iemand had z'n auto achterin een caravan geboord. Hele gezin naast de auto, vakantie nu al in het water, amper 300 meter van huis zo stel ik me voor. Kon een sarcastische grijns niet onderdrukken, vergeef me.
Ik heb het niet op caravans. 8) Het hoogste niveau van burgerlijkheid, de overtreffende trap zelfs!
-
Wacht maar totdat jij een vrouw met een vinger in de pap krijgt.....dan moet je er ook aanWouter81 schreef:Ik wil de mensen met caravan niet beledigen maar no way dat je mij ooit in de toekomst met een caravan achter de station op vakantie ziet gaan met achterin enkele krijsende kinderen. OMG, the horror!

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Dit was niet in het hoge noorden, nog veel gekker:
Een 61-jarige Nederlandse toerist is zondag op een parkeerplaats aan de Duitse snelweg A61 overreden door zijn eigen caravan. Hij raakte daarbij zwaargewond.
Volgens de politie zaten de man en zijn vrouw tijdens een pauze in hun caravan, toen deze zich met de auto in beweging zette en langzaam de heuvel afrolde. De man sprong uit de caravan, viel en werd vervolgens door de caravan overreden.
Een niet aangetrokken rem was de oorzaak van het ongeval, aldus de politie.
- Stéphane
Hij had hem gewoon de heuvel af moeten laten rollen. Was hij nu rustig ergens in de de buurt van Mönchengladbach uitgekomen.
Of tegen een boom op de Raststätte Bedburgerland, dat kan ook
Ik heb trouwens zelf ook een hekel aan die kneuzen die dan op vrijdagmiddag in de spits met hun caravan richting vakantieoord gaan rijden. Wat ben je dan voor dwaas? 2 uur later vertrekken en je kunt lekker op je gemak aan rijden zonder file.
Ik heb zelf trouwens een bloedhekel aan caravans, kamperen, tenten en meer van dat soort ongemakkelijke manieren van vakantie-ellende. Als je op vakantie gaat wil je het toch niet slechter hebben dan thuis?
Of tegen een boom op de Raststätte Bedburgerland, dat kan ook

Ik heb trouwens zelf ook een hekel aan die kneuzen die dan op vrijdagmiddag in de spits met hun caravan richting vakantieoord gaan rijden. Wat ben je dan voor dwaas? 2 uur later vertrekken en je kunt lekker op je gemak aan rijden zonder file.
Ik heb zelf trouwens een bloedhekel aan caravans, kamperen, tenten en meer van dat soort ongemakkelijke manieren van vakantie-ellende. Als je op vakantie gaat wil je het toch niet slechter hebben dan thuis?
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
-
Zaterdagmiddag kwam ik onderweg deze travelbus tegen. Duitsers en de Engelse taal gaan nog steeds niet lekker samen...
[img:709:531]http://www.vkdev.nl/busjekomtzo.jpg[/img]
[img:709:531]http://www.vkdev.nl/busjekomtzo.jpg[/img]
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Stéphane
- Jurriaan
- RVV
Dinomi schreef:[img:392:46]http://www.extreme-machines.nl/forum/im ... thless.gif[/img]
nou vooruit dan maar

[img:800:600]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 491114.jpg[/img]
- markk