Wie heeft er een airco, oid voor thuis om het toch iets aangenaam te maken...... op het werk sta ik in 2'C

Graag namen, ervaringen, do and don'ts....etc....etc.....

Ik heb een split unit van 399 helemaal kompleet, je moet erop letten dat er een vulnippel op zit, dan kan je hem gewoon vullen, draait nu 5 jaar en 1 keer bijgevuld, zonder vulnippel ben je klaar met drukverlies.Martin van der Zwaard schreef: 24 jul 2018, 15:46 Beste is gewoon een splitunit. Dus aparte binnen- en buitenunit.
Dan kunnen alle ramen en deuren gesloten blijven en heb je het meeste rendement. Alleen een beetje splitunit ben je al snel met installatie een goeie 2k kwijt.
Koop geen airco bij de Gamma etc voor 300,- ofzo. Die dingen doen het een jaar maar als ze kapot gaan is er geen onderdeel voor te krijgen.
Mobiel kan je doen als je een goeie afvoer naar buiten kunt maken. Maar een slang voor een open raam is eigenlijk nutteloos. Haal je de warmte van buiten en van je apparaat gelijk weer naar binnen.
Heb je wel de actiecode ingevuld?JP schreef: 07 apr 2020, 13:18 Nu toch meer kijkend voor een split unit, maar ze lijken wel van goud !
6CB43F5D-4BD5-4084-8CA9-03BF88E84152.jpeg
Is het dan toeval dat zijn bedrijf in Heteren ligt ?
Lol, woon jij zo dichtbij mij ja?
Gebruikers op dit forum: Darudevampire, EricYellow, SlowCo en 20 gasten