Schitterende auto.
Zou hem boven een BMW sedan verkiezen (duh!)
Op papier 280pk ja, in praktijk schijnen ze 310pk te hebben
Hoef je niet bang voor te zijn. Motoren zijn nagenoeg idiot proof en de bak is veelal van ZF. Enige thema kan de remmerij na enkele ronden op de max zijn. Zelfde als bij BWM dus.Robin schreef: 16 aug 2018, 09:48 Prachtige auto, veel mooier wordt een 4 deurs/ sedan vandaagdedag niet.
Maar heb er geen hebbe gevoel bij, omdat ik vaak lees dat 't allemaal wat ondoordacht met de Franse/Italiaanse slag is engineered.
Zo van even een trackday/driftdag/Nordschleife, dat doe je(ik) niet met zoiets in mijn beleving, da's het noodlot tarten.
Tja, adhv een Autovisie (?) review waar ook wat mis was met de QV en dit filmpje vanaf 10:55 ben ik daar niet zo zeker van:Hielke schreef: 16 aug 2018, 11:14Hoef je niet bang voor te zijn. Motoren zijn nagenoeg idiot proof en de bak is veelal van ZF. Enige thema kan de remmerij na enkele ronden op de max zijn. Zelfde als bij BWM dus.Robin schreef: 16 aug 2018, 09:48 Prachtige auto, veel mooier wordt een 4 deurs/ sedan vandaagdedag niet.
Maar heb er geen hebbe gevoel bij, omdat ik vaak lees dat 't allemaal wat ondoordacht met de Franse/Italiaanse slag is engineered.
Zo van even een trackday/driftdag/Nordschleife, dat doe je(ik) niet met zoiets in mijn beleving, da's het noodlot tarten.
Tom schreef: 16 aug 2018, 20:32 Zet die Pista dan ook maar uit je hoofd Robin, komt ook uit Italië en zelfde makers als het blok uit deze kar![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten