Nou zeg, en dan mijn overgemaakt ja binnen (waarschijnlijk nog) nee vergeten heh;)
[8 augustus] DF Vrij rijden op CPZ
-
- Roel SpeedCars

- Jeroen Watermulder
Ik zie veel te veel mensen in dit lijstje staan die ik persoonlijk goed ken, maar veel te lang niet gezien heb.
En dit is een ideale gelegenheid om weer eens wat van jullie gekken te spreken en zo. Ik kom dus ook. Jammer dat ik momenteel geen auto heb die ook maar 1 rondje Zandvoort zou overleven. Ik kom dus voor de gezelligheid zal ik maar zeggen.
Tot dan!
En dit is een ideale gelegenheid om weer eens wat van jullie gekken te spreken en zo. Ik kom dus ook. Jammer dat ik momenteel geen auto heb die ook maar 1 rondje Zandvoort zou overleven. Ik kom dus voor de gezelligheid zal ik maar zeggen.
Tot dan!
- Dennis van der Schoot
- Peter Tunissen
-
- Harry Bootsma
Bedankt Elmar.Was inderdaad op vakantie. Ben natuurlijk ook van de partij met die rooie. Heel Frankrijk gezien. We hebben 4800 km gereden en dat 1 op 6 ,dus dan weet je het wel. Hierdoor moesten we in een klein tentje slapen van 2 bij 2. Het luchtbed was groter ,dus het tentje stond op het luchtbed !
Ik ben ook nog even door de tunnel in Monte Carlo geblerd.Ik zou het niet durven met ongeveer 300 km per uur . Het is een flinke bocht.
Oh ja Corry we gaan samen wel een keertje stappen, kijken wie het langste vol houdt.
Was erg gezellig op Texel.Kreeg kippevel van de F 16 .Wat een geluid.
Tot op Zandvoort allemaal.

Ik ben ook nog even door de tunnel in Monte Carlo geblerd.Ik zou het niet durven met ongeveer 300 km per uur . Het is een flinke bocht.
Oh ja Corry we gaan samen wel een keertje stappen, kijken wie het langste vol houdt.

Was erg gezellig op Texel.Kreeg kippevel van de F 16 .Wat een geluid.
Tot op Zandvoort allemaal.
- Peter Tunissen
Harry Bootsma schreef:Bedankt Elmar.Was inderdaad op vakantie. Ben natuurlijk ook van de partij met die rooie. Heel Frankrijk gezien. We hebben 4800 km gereden en dat 1 op 6 ,dus dan weet je het wel. Hierdoor moesten we in een klein tentje slapen van 2 bij 2. Het luchtbed was groter ,dus het tentje stond op het luchtbed !![]()

Klinkt wel alsof jullie je mooi vermaakt hebben; tot de 8e alvast!

- GTRene
hey leuk de Bootsma's er ook bij haha eneuh 4800km das een knap end...haha en de tent op je bed, happy camping
wat een verhalen weer, de laatste keer dat ik in een tentje sliep was ik nog 16 toen waren we met 6 man op brommers(ik een yamaha F1 getuned natuurlijk) naar luxemburg gegaan, dat was ook gaaf
en jij nu nog in een tentje en uitgaan, kerel je bent nog een jonge "god" jij hoeft niks meer te bewijzen, je bent "gekker" dan de meesten
word een knappe club dan zo bij elkaar...
@Mark dat wordt heel wat fotowerk makker
eneuh zijn er ook nog filmers?

@Mark dat wordt heel wat fotowerk makker

eneuh zijn er ook nog filmers?
- Roel SpeedCars
And updated it is
[img:25:18]http://img310.imageshack.us/img310/9915/tmb5bl.gif[/img]
>>> KLIK HIER - voor lijst <<<

>>> KLIK HIER - voor lijst <<<
- Jeroen Watermulder
- GTRene
-
Jeroen Watermulder schreef:Ik zie veel te veel mensen in dit lijstje staan die ik persoonlijk goed ken, maar veel te lang niet gezien heb.
Tot dan!
Jeroen,Jeroen Watermulder schreef:Dat kan ik dan wel doen. Heb nog wel een goede kwaliteit Harddisk camcorder liggen hier. Die geeft wel mooie plaatjes.
Leuk dat je ook komt! Kunnen we eindelijk weer een keertje bijpraten..... 8)
Zullen we weer hetzelfde doen als met de Köln-Ahrweiler Rally als je toch gaat filmen?

-
- Davy MR2DRIFT
- Roel SpeedCars
-
OnlineFabian