De crypto-mobiel!Vliet schreef: 20 jul 2018, 09:28 Pff das toch echt balen. Begint bijna zo'n gok spelletje te worden qua vervangen van onderdelen...

De crypto-mobiel!Vliet schreef: 20 jul 2018, 09:28 Pff das toch echt balen. Begint bijna zo'n gok spelletje te worden qua vervangen van onderdelen...
Nee, met gezin op stap.WillemBoer schreef: 19 jul 2018, 22:04 Hoe hard loopt ie?
Van de week dik 300 op de teller gereden met de M3 in Duitsland![]()
Krijg je dan een foutmelding van de turbodruk?Martin van der Zwaard schreef: 20 jul 2018, 20:39 Gaat er dan eindelijk een nieuwe brandstofpomp in?![]()
Ben er nog steeds niet klaar mee in ieder geval.///Joost schreef: 20 jul 2018, 21:54 Wat een gekloot ,Erik. Heb je zo'n gave kar, en dan krijg je zoiets.
Wat is het plan nu?
Het is nu geen 'giswerk' meer.///Joost schreef: 20 jul 2018, 22:36 Respect dat je er mee blijft aantobben. Maar ik begrijp het wel. Als het euvel eenmaal gevonden is (het kan zomaar iets heel kleins zijn), dan is het een beest van een auto. Ik zou toch maar eens gaan zoeken naar de beste Alpina specialist in het land, wie dat ook moge zijn. SPBA? Het moet nou echt een keer opgelost worden.
Het is een unieke auto wat mij betreft.
Half jaar 'ellende' is het stiekem wel.WJ schreef: 20 jul 2018, 23:16 Dit klinkt bijna als een bobine die het opgegeven heeft.
Je heb nog niet echt veel geluk![]()