
Ding kostte nog geen eens 10k in guldens toen

En daarnaast zijn er ook nergens meer onderdelen voor die krengen te vindenEstoque schreef: 06 jul 2018, 10:22Echt hé!Martin van der Zwaard schreef: 05 jul 2018, 08:38 Wat een berg geneuzel zeg......en voor 50k had dat grijze paneel om de radio heen ook wel ff vervangen mogen worden.
Ik vind een leuke uitgebreide advertentie altijd wel een plusje, maar zo'n hoop geneuzel wat in feite niets over de auto zegt(behalve dat de V6 op de achterbank ligt) en dat plastic kapje bij de radio voor 50k.
![]()
Haha inderdaad!smiley schreef: 06 jul 2018, 13:18 10k voor zo´n gepreserveerde tijdscapsule kan niet, maar 38k voor een 12 jaar ouwe bimmer is helemaal de bom hier.
Je vergelijkt nu een 1 in zoveel 'tijdscapsule' met een liefhebbers auto niche waar puristen op azen (en dus een markt voor is)smiley schreef: 06 jul 2018, 13:18 10k voor zo´n gepreserveerde tijdscapsule kan niet, maar 38k voor een 12 jaar ouwe bimmer is helemaal de bom hier.
+1.Zed240 schreef: 07 jul 2018, 18:46 Nieuwe auto's zijn leuk als daily; efficiënt en comfortabel. Voor de hobby interesseert me dat geen zier, maar wil ik juist beleving.
Auto heeft in het verleden wat schade gehad.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/aud ... =mympBuyerDatum eerste toelating 27-02-2015
Datum eerste afgifte Nederland 25-06-2018
Bruto BPM € 2228
Catalogusprijs € 46773
De oude GTT's blijven denk het leukst om te rijden, scheelt zomaar 200 kg met een WRX STi.Thomas H schreef: 17 jul 2018, 14:23 Helemaal harstikke mee eens. Ik vind dat ik ooit zo'n auto in mijn bezit moet hebben (gehad). Alleen vind maar is een onverputste voor normaal geld. Het liefst een WRX STI.
Rnd schreef: 17 jul 2018, 20:09 Die onverprutste STI had ik hier 1,5 jaar lang te koop staan voor 11.500,- maar geen DF-er die hem kwam halen. Nu twee jaar later staat ie voor 22.950,- bij een dealer te koop: https://www.autoscout24.nl/aanbod/subar ... cldtidx=11
Roze Subaru embleem heeft tweede eigenaar erop gezet....dat vind ik echt verschrikkelijk staan.