Das jammer zeg. Wilde net 500,- onder de vraagprijs bieden

Das jammer zeg. Wilde net 500,- onder de vraagprijs bieden
Een eerlijke particulier dusMartin van der Zwaard schreef: 14 jul 2018, 13:15Das jammer zeg. Wilde net 500,- onder de vraagprijs bieden![]()
Ik maak de regels niet, ik volg ze en het maakt niet uit wat je er voor betaald hebt maar wel wat op het taxatierapport staat.
In fahrzeugbrief: 1937. Ja dusM3tje schreef: 15 jul 2018, 21:14 Dit is wel een zeldzaam netjes exemplaar, maar van een oud vrouwtje geweest?
Dit is wel een leuke voor de bijstelling, laten taxeren voor 5K en rijden maar
Mooi ding ja. Pagina of 2 terug ook voorbij gekomen.Vliet schreef: 18 jul 2018, 16:43 Dit vind ik potverdikkie toch ook wel een hele dikke: http://www.autohan.nl/aanbod/1653/BMW-3 ... idual.html
Paar plekjes wel rondom en het leer moet even goed behandeld worden. Maar overall toch echt heel tof. Ook voor de stikselfappers met dat uitgebreide leer![]()
Traploze verstelling.Spijkerhard schreef: 19 jul 2018, 00:02 Als niemand anders er in mag rijden, waarom zou je dan in vredesnaam electrische stoelen nemen?
Traploze verstelling is ideaal idd. Handmatig zit er soms net te veel verschil tussen de standenMParallel schreef: 19 jul 2018, 00:16Traploze verstelling.Spijkerhard schreef: 19 jul 2018, 00:02 Als niemand anders er in mag rijden, waarom zou je dan in vredesnaam electrische stoelen nemen?
Allemaal snel de auto in een gekoelde garage zetten deze weken!M3tje schreef: 13 jun 2018, 19:13 Ik heb bij target cars wel een paar jap import 3/5 serie's bekeken maar je ziet goed dat het daar heel warm kan worden, veel uitgedroogde rubbers en verkleurde lak.
Die lage km standen komen doordat je in jappenland niet elke dag mag rijden.
+1.Vliet schreef: 18 jul 2018, 17:16 Tja, misschien omdat je lager zit met een handmatig verstelbare stoel. Zou anders geen andere reden kunnen bedenken.
Gebruikers op dit forum: Fabian, zegmaarboris en 11 gasten