Haha, ben jij er ook zo een

Achterlangs. Dan moet je alleen niet te ver naar achteren parkeren bijna tegen een muur aan zodat dat ook niet meer mogelijk is.Arthur schreef: 27 jun 2018, 21:05 Als je buurman nu ook zo geparkeerd had, hoe was jij dan in de auto gekomen? Zeker als er naast je nog iemand staat. Achterklep?
Fixed. Ik zie het al voor me.JP schreef: 28 jun 2018, 15:14 Hem heb ik dan ook fijntjes duidelijk gemaakt dat ik zuinig ben op de auto en hij parkeert dan ook erg 'ruim'
Kan ik ook.EvdP schreef: 28 jun 2018, 13:28 Ik loop 's middags inderdaad wel achter de auto's langs. De parkeerplaatsen zijn nogal krap, maar ik kan in "centrum" Groningen onder mijn werk parkeren. Dat kan niet iedereen zeggen.
Een Belgische F-16-vlieger heeft zichzelf vanmorgen op Vliegbasis Leeuwarden met zijn schietstoel in veiligheid gebracht. De militair landde net buiten Vliegbasis Leeuwarden. Hij en een Belgische crewchief zijn naar het ziekenhuis gebracht.
Het lijkt erop dat de F-16 bij het opstarten uit zichzelf is gaan accelereren. De crewchief was op dat moment nog bezig aan het toestel. Dat is vervolgens een gebouw ingereden. Hier raakte niemand gewond.
De Belgen namen vanaf de Friese basis deel aan een internationale opleiding. Die is stilgelegd.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Bing [Bot] en 3 gasten