Toyota Celica 1.8 VVTL-i T Sport

Voor alle koikarpers en andere rauwe auto's uit het land van de rijzende zon.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40415
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 17 mei 2007, 19:49

Zal de 143pk ook eens in overweging nemen...

Gebruikersavatar
Sander S.
Berichten: 3013
Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
Locatie: leerdam

Bericht door Sander S. » 17 mei 2007, 20:49

Gewoon proefrijden met een T-sport. Weet je gelijk of het wat voor je is.

Gebruikersavatar
Fietsbel
Berichten: 448
Lid geworden op: 19 apr 2007, 18:23
Locatie: Supra MKiV Boostlogic T61

Bericht door Fietsbel » 28 mei 2007, 11:37

De 143 pk sterk blok is ook een beter blok als je modificaties wilt toepassen. De 192 pk blokken hebben ook af en toe ook olieproblemen.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Bericht door allen » 28 mei 2007, 12:09

Over watvoor modificaties en resultaten praten we dan?

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40415
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 29 jun 2007, 16:04

Fietsbel schreef:De 143 pk sterk blok is ook een beter blok als je modificaties wilt toepassen. De 192 pk blokken hebben ook af en toe ook olieproblemen.
Dat 143pk blok wat kan je daar met niet al te veel geld aanpassen om m krachtiger te maken?

Verder zijn de Celica's standaard dik oke wat remmen en onderstel betreft begreep ik. Misschien bij vervangen meteen sportievere blokken (Ferodo DS2500 ofzo?) plaatsen en waneer richting de 150.000km de dempers op zijn voor wat sportievers gaan (Bilstein B12?)...?

Gebruikersavatar
Sander S.
Berichten: 3013
Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
Locatie: leerdam

Bericht door Sander S. » 29 jun 2007, 16:05

Knot schreef:
Fietsbel schreef:De 143 pk sterk blok is ook een beter blok als je modificaties wilt toepassen. De 192 pk blokken hebben ook af en toe ook olieproblemen.
Dat 143pk blok wat kan je daar met niet al te veel geld aanpassen om m krachtiger te maken?

Verder zijn de Celica's standaard dik oke wat remmen en onderstel betreft begreep ik. Misschien bij vervangen meteen sportievere blokken (Ferodo DS2500 ofzo?) plaatsen en waneer richting de 150.000km de dempers op zijn voor wat sportievers gaan (Bilstein B12?)...?
Heb je er al eens mee gereden Rody ?

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40415
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 23 jul 2007, 10:41

Heb met de 1.8vvti gereden, vervolgens 4 auto's bij dealers bekeken en daar allemaal niet eens mee gereden, wat een troep is er tekoop zeg.

Nu wel een mooie op het oog maarja, met die civic gekocht voor erbij dus beetje dubbelop al ga ik denkik wel kijken.

Toyota 1st class occasion, zwart, achterspoiler, climatecontrol, stoffen bekleding, 55dkm, jan 2003 op kenteken gezet, echt helemaal zoals ik m zou willen. Als ie dan ook nog eens echt netjes is, geen krassen/deukjes, geen brandgaten/vlekken in de bekleding en de dealer gaat een beetje zakken met de vraagprijs van 19.000 euro.......

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast