Toyota Celica 1.8 VVTL-i T Sport
- Knot
Dat 143pk blok wat kan je daar met niet al te veel geld aanpassen om m krachtiger te maken?Fietsbel schreef:De 143 pk sterk blok is ook een beter blok als je modificaties wilt toepassen. De 192 pk blokken hebben ook af en toe ook olieproblemen.
Verder zijn de Celica's standaard dik oke wat remmen en onderstel betreft begreep ik. Misschien bij vervangen meteen sportievere blokken (Ferodo DS2500 ofzo?) plaatsen en waneer richting de 150.000km de dempers op zijn voor wat sportievers gaan (Bilstein B12?)...?
- Sander S.
Heb je er al eens mee gereden Rody ?Knot schreef:Dat 143pk blok wat kan je daar met niet al te veel geld aanpassen om m krachtiger te maken?Fietsbel schreef:De 143 pk sterk blok is ook een beter blok als je modificaties wilt toepassen. De 192 pk blokken hebben ook af en toe ook olieproblemen.
Verder zijn de Celica's standaard dik oke wat remmen en onderstel betreft begreep ik. Misschien bij vervangen meteen sportievere blokken (Ferodo DS2500 ofzo?) plaatsen en waneer richting de 150.000km de dempers op zijn voor wat sportievers gaan (Bilstein B12?)...?
- Knot
Heb met de 1.8vvti gereden, vervolgens 4 auto's bij dealers bekeken en daar allemaal niet eens mee gereden, wat een troep is er tekoop zeg.
Nu wel een mooie op het oog maarja, met die civic gekocht voor erbij dus beetje dubbelop al ga ik denkik wel kijken.
Toyota 1st class occasion, zwart, achterspoiler, climatecontrol, stoffen bekleding, 55dkm, jan 2003 op kenteken gezet, echt helemaal zoals ik m zou willen. Als ie dan ook nog eens echt netjes is, geen krassen/deukjes, geen brandgaten/vlekken in de bekleding en de dealer gaat een beetje zakken met de vraagprijs van 19.000 euro.......
Nu wel een mooie op het oog maarja, met die civic gekocht voor erbij dus beetje dubbelop al ga ik denkik wel kijken.
Toyota 1st class occasion, zwart, achterspoiler, climatecontrol, stoffen bekleding, 55dkm, jan 2003 op kenteken gezet, echt helemaal zoals ik m zou willen. Als ie dan ook nog eens echt netjes is, geen krassen/deukjes, geen brandgaten/vlekken in de bekleding en de dealer gaat een beetje zakken met de vraagprijs van 19.000 euro.......