Laatst stond er een met weinig kilometers voor rond de 20k te koop. Maar die was subliem. Zoiets neus ik wat na

Ik heb met deze ook meer dan met z'n opvolgers, maar die zijn verder nog wel vergelijkbaar toch?
De 125i is een 4 cil turbo. Het grapje over de 6L laat ik gemakshalve achterwege, die is te makkelijk.
Da's waar ja. Met alleen maar 135i ervaring stiekem best benieuwd hoe dat rijdt, zou allemaal toch net wat directer moeten aanvoelen, met ook niet heel veel minder pk's... Hoewel ik bij de 135i ook niet echt een noemenswaardig turbogat voel, maar dat is nog altijd niet hetzelfde als geen turbogat///Joost schreef: 28 jun 2018, 15:23 Qua ongeblazen 6 cilinders was de 130i wel de laatste in zijn soort.
Inclusief pdc niet werkend klinkt als vervanging van voorbumper. Ergo schade imho.Mike R32 schreef: 28 jun 2018, 12:54 Dat het front is gespoten zegt niets over eventuele schade. Er zijn genoeg autoliefhebbers die het complete front laten spuiten i.p.v alleen de voorbumper of motorkap. Dealer onderhouden, daar zou ik voor aanschaf even contact mee opnemen.
Dit dus. Teller staat dan net over de 260. Stabiliteit is bij mij dan volledig afhankelijk van de banden. Op m'n breedset Potenza's is dat gewoon 1 hand aan t stuur en superstabiel.bartb schreef: 05 aug 2018, 12:17 Ik heb bij mij nog niet de gps bekeken, maar met 260 op de teller is het klaar.
In de auto van Thys was het 253 op de gps.
Gebruikers op dit forum: Erik dB, Majestic-12 [Bot], Mark 320iS, SlowCo en 34 gasten