Gelukkig vind mijn meisje dat ook leuk, het zijn wie je bent. Van de Hot Hatches mocht ik van haar enkel nog de Focus RS kopen, maar een blik in de achterbak plus een minuut achterin zitten en ze kwam terug van haar idee, by by Focus RS. Is net zo groot als een Fiesta

Zij heeft een allergie aan BMW en Audi, (ik vind de M modellen en RS modellen wel vet... maar zou een niet kopen i.v.m. verzekering en dat ik tot nu toe nooit een aardige BMW of Audi verkoper bij een merk dealer ontmoet heb. Zal aan mijn kleding liggen, ik draag vaak Minion T-shirts in het wekend. Er is wel een top verkoper bij BMW in Den Haag, maar die ging daar pas dit jaar werken

De i8 en R8 mag wel van mijn meisje... geen idee waarom. Die komen de drempels niet over bij mij in de straat

Daar in tegen bij Porsche Rotterdam word ik altijd erg goed ontvangen en ze bieden mij telkens proef ritten... ??? Ik snap dat nooit... Anyway, zoals ik zei, ik koop een auto om te rijden. Geen andere reden, en dit is op dit moment, een van de aller beste auto's om in te rijden.