Zag net deze:
https://www.dasweltauto.nl/occasions/vo ... a544bad9c/
40K kost zo'n ding nieuw en dan zo'n schrale kentekenplaat erop

Dan haal ik ze er meestal af, blijven ze lekker schoon.Knot schreef: 22 jun 2018, 10:58 Doe mij maar goedkope platen, daar was je de muggen veel beter vanaf met een washandschoen als je op een zomeravondje een stuk 200+ gedaan hebt.
Helemaal als je een gti koopt voor 40k!!!! en dan ook nog met handbak. Dan moet je wel een echte liefhebber zijn.Tom schreef: 22 jun 2018, 12:26 Ja, luxeplaten is onzin bij de meeste leasers of mensen die een auto als dom vervoersmiddel gebruiken. Maar een Golf GTI van 40K zal snel niet door dat soort mensen gekocht/geleased worden, maar toch meer een groep die net even iets meer dan gemiddeld om een auto geeft en dat soort dingen wel opvalt. Idem met andere luxere premiumauto's.
Exact!Knot schreef: 22 jun 2018, 10:58 Doe mij maar goedkope platen, daar was je de muggen veel beter vanaf met een washandschoen als je op een zomeravondje een stuk 200+ gedaan hebt.
Niels schreef: 22 jun 2018, 14:58 Luxe platen boeien mij echt geen f#ck, gewoon echt 0,0..... ze zijn altijd lelijk op een auto so why bother??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten