Timing Equipment

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Tomaz

Timing Equipment

Bericht door Tomaz » 22 jul 2007, 14:21

Allereerst, met welk merk/model rijden jullie en hoe zijn de ervaringen daarmee?

Ik liep net even door de Sandtler catalogus en dacht dat het misschien een aardig idee voor de komende D-F circuitdag(en) is om individuele rondetijden te meten.

Dat geeft wat mij betreft een aardige extra invulling aan een circuitdag die ook geschikt is voor beginners. Je hebt namelijk systemen zoals MyChron (geleverd door ALBI-engineering & Sandtler) die in de auto een display hebben om de gereden rondetijd weer te geven.

Misschien dat we onze vaste trackcommissiemoderator (3x woordwaarde) Peter eens kunnen porren voor een group-buy als het vrijrijden op Zandvoort goed gaat.

[img:613:409]http://www.albi-engineering.nl/AIM___DA ... _rosso.jpg[/img]

Maik

Bericht door Maik » 22 jul 2007, 15:39

kostda zonder group-buy korting? :wink:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 22 jul 2007, 18:48

Tomaz, ik dacht dat jij al met datalogger reed? Datalogging is imho meer waardevol als alleen een laptimer.

Tomaz

Bericht door Tomaz » 22 jul 2007, 18:55

Ik heb ook een datalogger Bert, en dat is in mijn ogen ook meer waardevol. Máár niet iedereen heeft zo´n apparaat of een laptimer dus misschien is het een idee om zoiets te kopen of te huren ergens.

Plaats reactie