Zo zeg, alweer even niet meer ge-update hier.
E34 is weer helemaal gemonteerd. Ziet er stukken beter uit. Trackday op de ring gedaan in April dacht ik, was weer heerlijk. Helemaal op de Achilles banden, glijdt heerlijk. Kreeg alleen een ban vanwege driften....na een waarschuwing te hebben gehad (die was terecht), maar daarna echt niet meer gedrift....ik zou zelfs in Breidscheid bijna een ongeluk hebben veroorzaakt.....dus....staat op film, ik reed de hele bocht alleen en ik drifte niet. Maar ja, nog half uur te gaan, niet belangrijk!
Nu verplicht pauze, wachten op remblokken voor de ceramische Movit’s. 8 weken levertijd, das niet tof niet.... ondertussen wel de klauwen aangepakt, nieuwe seals voor de zuigers en nieuwe stofkappen. Wiellager rechtsvoor gaat eraan, dus moet ook nog even. Daar is nu wel tijd voor aangezien er door de wachttijd niet gereden kan worden....
De e61 staat geschorst, geen tijd om mee te rijden. Gaat waarschijnlijk de verkoop in binnenkort. Vrouwlief vind het niets, dus die keer dat ik er dan mee rij zit er 1 chaggi naast me. Wordt ik nie gelukkig van. Wel heeeeeeel jammer....
De z3 vandaag APK gekeurd (moest voor morgen), toch 650km dit jaar. 350 vorig jaar.....zucht. Met pijn in mn hart, maar hij gaat de verkoop in. Gebruik hem gewoon niet en neemt ruimte in, dus te koop! Als er tijd is eens een advertentie maken. Is er animo zoals ie nu is gaat je zo, anders terug naar origineel en dan verkopen. Onderdelen in de losse verkoop.