Nou ik heb er ook wel eentje.
Had een auto te koop staan, range rover P38 uit 1997. Prima wagen, vraagprijs 2500.
Kreeg een bod van 2000, de beste man gaf aan dat dit z'n max was en er niet meer in zat. Hij wilde echter wel langskomen om de auto te bekijken. Prima.
Eenmaal langsgekomen was hij onder de indruk van de auto, maar meer als 2000 wilde hij er echt niet van maken. Komen vervolgens op het onderwerp van trekgewicht, en zodoende dat ik de auto gebruikte om de tracktool mee te zuilen. Blijkt dat de beste man ook nog een raceauto had , ook een e36. Maar naar zijn zeggen stond die al enige jaren stil. Hij ging weer richting huis en enkele uren later krijg ik een berichtje dat hij wederom 2000 wilt bieden, maar met zijn raceauto erbij. Wist alleen dat het een 325i met kooi was. Nouwja ik wilde wel een gokje wagen.
Zo gezegd zo gedaan, ik ga de raceauto ophalen. Blijkt het een prachtige E36 m uitgevoerde 325i te zijn, fris blok met een rotrex compressor opgebouwd door vlasbom van driftking, sperdiff, laskooi naar subframe, bilstein dempers, stoelen, m3 remmen, dikke stabi enz enz enz. Kei en keiharde kas, nergens roest.
Zo stond hij erbij toen ik hem ging ophalen
Meteen aan de tand gevoeld op CPZ
Besloten dat het een goede basis was, en daar de auto op verder gebouwd. En na een likje verf....