En Maik, niet zeiken, want je reed weer eens triest, zo rustig. Als je een leuk groepje voor je ziet, kun je toch even bijkomen ipv op 2/3 km afstand te blijven?? Ik snap dat niet !
Maar goed, dat je een mietje bent, blijkt ook wel uit je tijd

hahah
Topdagje. Erg gelachen met Maik en Marc, of Marc en Maik, die twee haalt iedereen altijd door elkaar en natuurlijk Elmar. Kwam ook door hun shirt denk ik, volgende keer maar ander kleurtje kiezen !
Meegereden met de volgende auto's:
Maik / Speedster: eerste keer dat ik in zoiets mee mag rijden, in/uit klimmen is een hele toer, maar als je dan zit: briljant. Erg laag bij de grond en de auto is net een kart. Enorm veel rijplezier en rijbeleving in zo'n auto.
Weggedrag ook verbazend: ik dacht dat de auto heel strak en steriel zou zijn (met ongelooflijk goed weggedrag) maar de auto biedt ZOVEEL rijplezier daarbij. Had niet verwacht dat zoveel overstuur zou kunnen opwekken. Maik kan echt wel een potje sturen! Top Maik !
Michel / Cecotto: tja, de auto kende ik natuurlijk al langer, dus weinig nieuws onder de zon. De auto biedt natuurlijk het mooiste geluid (de verhuurder had één voorwaarde: alleen standaard uitlaten, behalve op de cecotto

Op de heenrit nog even lopen rijden, constant 160/180/200 naar België toe. Bijna niet gehinderd door al die zondagrijders. De terugweg was wel even anders. Sjonge jonge wat een klootjesvolk op de weg. Niet normaal.
Rene / RS4: tja, voor het eerst mee met een RS4 en dan is zo'n circuit natuurlijk niet helemaal top, maar gelukkig op rechte stuk kon je volgas in zijn II totaan III en das ook het meest power. Jeezus wat een bruute krachtexplosie in zo'n auto ! Fantastisch!
Rene, ideale dag voor jou, want je had nogal angst om met je eigen auto te gaan rijden, maar zo zie je dat het geen ruk voorstelt, omdat je zelf de baas bent over de auto en de groep meer dan het vertrouwen waard was. Je genoot zichtbaar en wilde helemaal niet naar huis (die kop toen ik zei dat we de andere kant op zouden rijden, net op het punt dat hij wegging hehehe

Elmar / M3: bizar. Das eigenlijk het enige woord wat ik heb. Als je denkt, nu red ie de bocht nooit red ie de bocht nog gewoon. Elmar kan sturen als de beste. Heb onwijs, maar dan ook onwijs genoten in die paar rondes. Wat een auto. Ziet er gewoon gaaf uit, maar is om mee te rijden nog 1000x gaver. Wat een ervaring, wat een grip, wat een wegligging. Die auto zet zich fenomenaal, bij het insturen (zoals Marc al dertien keer kenbaar maakte) zet de kont zich alvast opzij. Geniaal.
Voor de rest onwijs genoten. Zeer goede lunch, een leuke afsluiter bij het AC.