Tja... je hebt er langer plezier van(?)

Zeg dat wel, die heeft logo's/stickers van Alfa op z'n auto... Dat begrijp ik nu niet!!allen schreef: 06 jun 2018, 10:35 Waar die afgunst van Tom zomaar vandaan komt? Als hij ook zo’n sticker wil hebben kan dat over 9 maanden al.
En dan is een "baby aan boord" sticker het bewijs dat je geneukt hebt..indobesar schreef: 06 jun 2018, 14:35 De ongeschreven regel mbt ring sticker is ook dat je op de Nurburgring hebt gereden... Vroegah kon je daarmee 'kaf van het koren' onderscheiden. Nu wordt het overal opgeplakt en is het vergane glorie imho.
Heeft geen historische betekenis, is ontworpen door de eigenaar van 20832.com ; Mike Frison. De N staat simpelweg voor Nordschleife.Robin schreef: 06 jun 2018, 14:47
Anyway, wat heeft deze sticker voor historische betekenis? Kleuren van een wapen van Adenau ofzo?
![]()
Ter aanvulling plak je deze erbij:PeterB schreef: 06 jun 2018, 14:55 En dan is een "baby aan boord" sticker het bewijs dat je geneukt hebt..
En een vissie dat je iets met een visser hebt gehad
Enz, enz...
Dit dus voor mij. Stukje herkenning en stukje traditie ook sinds 2001. Elke auto moet zijn Ringdoop hebben gehad en dan de sticker erop. Soms wat kleiner, soms wat groter. Ook in mijn digitale wereld plak ik ze erop:///Joost schreef: 06 jun 2018, 09:56 Ringstickers vind ik wel tof en leuk om te zien, want je weet dan dat het een petrolhead is. Ik zou 'm er echter zelf niet op plakken.
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Bokkepoot, Bombadil, Kocheler, Mark 320iS, RS-Ron, Sidney en 17 gasten