Aangezien het behoorlijk warm wordt in mijn kantoor hebben we al een paar offertes aangevraagd bij enkele bedrijven.
Echter hebben zij het niet meer aan tijd dit voor de herfst in te bouwen.
Mocht hier iemand zijn die ook in airco's handelt en dezen kan installeren, dan hoor ik eht graag. Liefst iemand in Friesland.
We zijn bezig met 2 mogelijkheden:
1 voor een locatie van 30m2 enkele split unit oid. Ruimte is wel voorzien van een aantal computers en heeft vele ramen op de zon.
En 1 voor een complete hoek met +/- 10 kantoren.
Als het andere bedrijf nog wil wachten dan ga ik misschien alleen wel alvast mijn airco aansluiten.
Moet wel op korte termijn anders heeft het deze zomer geen nut meer..
Aircobedrijf in Friesland ? (met tijd...)
- Jelmer850i
- Bert ///M3
- Jelmer850i
- Maus335i
Ik weet niet hoe handig je bent of je handige familie hebt. Maar je kan bijvoorbeeld bij de Makro split-units kopen waarbij de leidingen al gevuld zijn. Je hoeft dus niet met vloei(stik?)stof te kloten wat alleen door een gecertificeerd persoon mag gebeuren.
Zo handig als mijn pa nog is heeft hij 2 splitunits bij ons in Groningen gemonteerd. Lekker koel deze zomer
Niet te vergeten.. die splitunits van de Makro kosten nog geen 350 euro en kunnen erg goed koelen (in tegenstelling tot die waardeloze mobiele units).
Zo handig als mijn pa nog is heeft hij 2 splitunits bij ons in Groningen gemonteerd. Lekker koel deze zomer

Niet te vergeten.. die splitunits van de Makro kosten nog geen 350 euro en kunnen erg goed koelen (in tegenstelling tot die waardeloze mobiele units).
- Jelmer850i
-