Even de foto’s op deze nieuwe pagina plakken ?
Frank_Sch schreef: 29 jan 2018, 08:49 Terug vanuit Ronda een geweldige kronkelweg richting Marbella.
Heb beiden gedaan en ben het volledig met je eens.Spijkerhard schreef: 29 jan 2018, 11:10 Frank, Ronda - Marbella is gaaf, Ronda - Malaga is onwerkelijk fantastisch!
+1, mijn vrouw vond het minder, gevalletje wagenziek...Spijkerhard schreef: 29 jan 2018, 11:10 Frank, Ronda - Marbella is gaaf, Ronda - Malaga is onwerkelijk fantastisch!
Klinkt als het autootje van LissetteFrank_Sch schreef: 27 mei 2018, 00:05 Ik heb de E46 nog niet, maar zal zeker wat foto’s plaatsen later. Ik rij momenteel in een leenauto E36 compact 316 met bijna 3 ton op de teller. Dit om de overstap aantrekkelijk te maken. Direct van B3 naar E46 zou te pijnlijk zijn.![]()
Nee hoor, niks te bont. Maar een B3 van 10 jaar oud met 265kkm op de teller, daar is weinig markt voor. Ik heb m daarom ingeruild met geld extra terug.
Dit snap ik echt niet van ZF. Je zou verwachten dat hun data wel zo up to date is dat ze weten wat voor onderdelen er gebruikt zijn.Spijkerhard schreef: 01 jun 2018, 00:38 Had ik zelfs bij ZF. Uw Alpina nummer kennen we niet, heeft u geen BMW nummer? En dan vertrouw ik niet of ze dan de juiste versnellingsbak er al bij BMW ingelegd hebben, of pas bij Alpina...
Gebruikers op dit forum: Marcelvv en 6 gasten