F1 seizoen 2018
-
OnlineWJ
Re: F1 seizoen 2018
Natuurlijk hadden ze Max er langs gelaten als die tweede achter Ric was. Het was nu al de hele race billenknijpen of er geen grote ongelukken of andere banden strategie zou komen, dan hadden ze Ric lekker zo verdedigend laten rijden en Max zoveel mogelijk voorsprong laten pakken. Voor de 100% zekere win.
Jammergenoeg heeft die het in FP3 verprutst.
Jammergenoeg heeft die het in FP3 verprutst.
- JP
In zijn run naar de snelste ronde (op het einde) had het me niet verbaasd als hij hem nog eens in de vangrail had geparkeerd.....
Kijken naar een F1 race met Max, is meer billenknijpen dan tijdens het bukken bij een BMW-dealer......
Kijken naar een F1 race met Max, is meer billenknijpen dan tijdens het bukken bij een BMW-dealer......
- ///Joost
Is er al een Max33Verstappen bingospel? Je kunt er inmiddels wel een kaart mee vullen.
Misschien een ideetje voor de Jumbo.
- tomgtr
Als ze Verstappen er niet langs hadden gelaten was Vettel de winnaar geweest vermoed ik 
-
OnlineWJ
Hahaha, ja duidelijk..tomgtr schreef: 28 mei 2018, 15:25 Als ze Verstappen er niet langs hadden gelaten was Vettel de winnaar geweest vermoed ik![]()
-
OnlineFrank_Sch
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Goede analyse 
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL inderdaad:)
- RS-Ron
Dat bedoelde ik idd, hij zal zich wel achter zijn oren hebben gekrabt na de wedstrijd. Waar Mercedes en Ferrari duidelijk minder lief voor de banden waren was de RB in staat veel langer met de banden te doen. Als Max als tweede had gekwalificeerd had hij door Ric zijn motorproblemen gewoon kunnen winnen. Ben trouwens wel van mening dat ze wat mij betreft elk circuit op hyper/ultra/supersofts mogen rijden. Dan worden de topteams met wat meer dreiging van achteruit het veld geconfronteerd.Arthur schreef: 28 mei 2018, 12:43 Oh, als je het zo bekijkt dan klopt het. Ricciardo had problemen. En als Verstappen z'n auto niet had gecrashed dan had hij bijna zeker gewonnen? Ja, dan wel. Maar ja, zo was het niet. Ik keek vanuit het oogpunt dat alles normaal zou zijn geweest. Het enige wat niet meer te voorspellen was, is hoe Verstappen z'n kwalificatie zou zijn geweest
Waren ze als 1 en 2 vertrokken dan ga ik ervan uit dat Verstappen er voorbij zou mogen om de overwinning zeker te stellen. Als ze beide probleemloos zouden zijn geweest dan had de pitstop/taktiek de doorslag gegeven.
Gr Ron
-
OnlineLuco
Ik denk dat Max ook alleen naar Jos luistert, anders krijgt die klappies
Maar ik zal het in Monza aan Max vragen
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Niks tegen Jos, goeie leermeester voor mijn zoon, alleen is de leerling de leermeester ontgroeid, daarbij lijkt het mij persoonlijk beter om Max in een andere omgeving te gaan polijsten, ruwe werk Pa verstappen (no pun intended), polijsten RBR, of elk ander team die dat voor zijn/haar rekening wil nemen, ze zullen er om knokken schat ik in.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Verdorie, het is eigenlijk Max Romo! Nooit geweten, ouwe stiekemerd 
-
OnlineLuco
Ja dat riep Jos zelf toen die een stap terug deed, maar of dat polijsten door RBR nu zo goed gaat??romo schreef: 28 mei 2018, 19:23 Niks tegen Jos, goeie leermeester voor mijn zoon, alleen is de leerling de leermeester ontgroeid, daarbij lijkt het mij persoonlijk beter om Max in een andere omgeving te gaan polijsten, ruwe werk Pa verstappen (no pun intended), polijsten RBR, of elk ander team die dat voor zijn/haar rekening wil nemen, ze zullen er om knokken schat ik in.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^Ik denk na de afgelopen races dat men bij RBR wel even een man tot "man" gesprek gaat hebben, en dat de "teugels" worden aangehaald. De belangen zijn immens voor beide partijen, dus wat meer diepte investering in jongeman Verstappen zal zeker volgen.
-
OnlineLuco
Toch denk ik dat het goed zou zijn voor Max als Jos er zich weer wat meer mee ging, denk dat die de juiste invloed heeft op Max.
Ik zal aan hem vragen of die het niet leuker vond toen zijn vader erbij was met de raceweekenden.
Ik zal aan hem vragen of die het niet leuker vond toen zijn vader erbij was met de raceweekenden.
- romo
^ik denk dat de visie van Jos botst met RBR, of ieder andere partij.
Beetje afstand is goed, is wenselijk.
Beetje afstand is goed, is wenselijk.
-
OnlineLuco
Volgens mij deed die het gewoon beter toen Jos er meer bij betrokken was.
-
OnlineWJ
Nee, Jos kan niks meer voor Max betekenen. Die heeft z'n taak volbracht (perfect mag ik er wel bij vermelden)
Nu moet Max het zelf doen, nu moet hij laten zien dat die zelf kan schakelen, met teams kan werken, naar het team kan luisteren, respect voor het materiaal en wat dan nog.
Red Bull kan hem daar bij begeleiden (Vettel z'n begin was ook een drama...), het is helemaal niet erg dat die nu een spiraal van op z'n bek gaan heeft, laat hem maar even op ze voeten landen (op social media was die ook erg humble), z'n eerste race in de redbull winnen was geweldig maar ik denk dat het iets te snel gegaan is toen allemaal dus laat hem nu maar even in de schaduw van Daniel zichzelf herpakken en opbouwen.
Ja hij is de betere rijder, misschien wel de beste van het veld....maar het is heel erg duidelijk dat dat je geen winnaar maakt, daar komt veel meer bij kijken en dat is ervaring, leren en vooral ook op je bek gaan.
Nu moet Max het zelf doen, nu moet hij laten zien dat die zelf kan schakelen, met teams kan werken, naar het team kan luisteren, respect voor het materiaal en wat dan nog.
Red Bull kan hem daar bij begeleiden (Vettel z'n begin was ook een drama...), het is helemaal niet erg dat die nu een spiraal van op z'n bek gaan heeft, laat hem maar even op ze voeten landen (op social media was die ook erg humble), z'n eerste race in de redbull winnen was geweldig maar ik denk dat het iets te snel gegaan is toen allemaal dus laat hem nu maar even in de schaduw van Daniel zichzelf herpakken en opbouwen.
Ja hij is de betere rijder, misschien wel de beste van het veld....maar het is heel erg duidelijk dat dat je geen winnaar maakt, daar komt veel meer bij kijken en dat is ervaring, leren en vooral ook op je bek gaan.
-
vester86
3e vrije training een verschil van 0,001 secomde… en als riciardo blijkbaar een probleem heeft met zijn Power Unit en max niet, dan kun je er INDERDAAD vanuit gaan dat max een bijna zekere zege vergooid heeft met zijn totaal onnodige crash in diezelfde 3e vrije trainingArthur schreef: 28 mei 2018, 12:11 @RS-Ron: alle vrije trainingen en alle kwalificatiesessies was Ricciardo de snelste van allemaal. Nu zul je zeggen; Verstappen deed de kwalificatie niet mee... Maar hoe kun je nu zeggen dat Verstappen een bijna zekere zege heeft vergooit? Ik vind dat eerder dat Ricciardo een bijna zekere zege heeft behááld. Verstappen heeft meer een bijna zekere 2e plaats vergooid.
niks ten nadele van RIC, ben dit seizoen een groot fan van hem geworden
-
ErikS
Als je denkt dat Jos geen invloed meer heeft op Max heb je het denk ik helemaal fout.
Coachen prima, maar denk maar niet dat 'ie een spaander van 'm heel houdt met deze fouten.
Dat geeft hij zelf ook wel eens aan. (hartig woordje)
Coachen prima, maar denk maar niet dat 'ie een spaander van 'm heel houdt met deze fouten.
Dat geeft hij zelf ook wel eens aan. (hartig woordje)
- Arthur
- Auto: Nr.51
Johvester86 schreef: 29 mei 2018, 01:063e vrije training een verschil van 0,001 secomde… en als riciardo blijkbaar een probleem heeft met zijn Power Unit en max niet, dan kun je er INDERDAAD vanuit gaan dat max een bijna zekere zege vergooid heeft met zijn totaal onnodige crash in diezelfde 3e vrije trainingArthur schreef: 28 mei 2018, 12:11 @RS-Ron: alle vrije trainingen en alle kwalificatiesessies was Ricciardo de snelste van allemaal. Nu zul je zeggen; Verstappen deed de kwalificatie niet mee... Maar hoe kun je nu zeggen dat Verstappen een bijna zekere zege heeft vergooit? Ik vind dat eerder dat Ricciardo een bijna zekere zege heeft behááld. Verstappen heeft meer een bijna zekere 2e plaats vergooid.
niks ten nadele van RIC, ben dit seizoen een groot fan van hem geworden
- JP
Ja, die crash was echt onnodig. Had die dat niet gedaan had er zeker een podium in gezeten.....
- Downforce Hans
Als hij die muur niet had aangetikt dan had hij zeker 1e of 2e kunnen worden..........als Vet,Rai,Ham en Bottas hem niet ingehaald hadden...
Dat denk ik dan hé........kweetniet hoe jullie er over denken.........
Dat denk ik dan hé........kweetniet hoe jullie er over denken.........
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Hoe hadden die Max in kunnen halen dan? Ze kwamen niet eens langs Ricciardo die 4 seconden per ronden langzamer reed.
- tomgtr
Sarcasmemeter reparatieverzoek.......... (mooie scrabble woorden wel)
- Downforce Hans
tomgtr schreef: 29 mei 2018, 14:31 Sarcasmemeter reparatieverzoek.......... (mooie scrabble woorden wel)