Holy macaroni. Wat een machine.Alfata schreef: 16 apr 2018, 15:27 Wat een wapen!:
Dit rijdt volgens mij echt alles aan snot. Niet normaal wat een versnelling, wat een remmen en wat een grip. Droomwagen!

Holy macaroni. Wat een machine.Alfata schreef: 16 apr 2018, 15:27 Wat een wapen!:
Dit rijdt volgens mij echt alles aan snot. Niet normaal wat een versnelling, wat een remmen en wat een grip. Droomwagen!
Ik ook, heeft niet de huidige Ferrari designstijl. Zou ook een Tjechisch/Roemeens merk kunnen zijn die een über electro auto op de markt zet ofzo.romo schreef: 23 mei 2018, 20:15 ^Kan het niet echt mooi vinden, specs zullen uiteraard out of this world zijn, maar verder heb ik er niets mee.
Exact dit. Die roadster vond ik ook al niet te pruimen.romo schreef: 23 mei 2018, 20:15 ^Kan het niet echt mooi vinden, specs zullen uiteraard out of this world zijn, maar verder heb ik er niets mee.
Een standaard GT-R komt niet eens in de buurt van de 5 seconden van 100-200.Booooh schreef: 28 mei 2018, 12:56 Doet die ouwe GT-R het zo slecht nog niet...
Denk dat deze Ferrari het wel met minder moeite doet...
En dat doet 1000+pk?
Dat is aardig serieus dan. Heb je hier een draadje lopen? Je maakt me nieuwsgierig naar alle aanpassingen
Ja maar daar zit wel wat stof op
Grazie! Gaaf ding hoorBooooh schreef: 28 mei 2018, 14:51Ja maar daar zit wel wat stof op...
viewtopic.php?f=2&t=9512&start=75
... eerste deel gaat over de EVO, die bespaar ik je even ...
Die had ik even over het hoofd gezienRobin schreef: 28 mei 2018, 13:51 Maar dan moet Ben er ook even bij vertellen dat tijdens die betreffende 100-200 run er ook nog 'n KIP Greyline(waarin zes fusten bier en schoonmoeder) achter hing:)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast