Geen Winschoten of Landgraaf ofzo... BBQ prima hoor, als het maar de 17e is...
motorrijbewijs is geen excuus, snelcursus er tegenaan en je bent klaar om te gaan! idd grappig gezicht iedereen in het leer. net toevallig vorige week compleet nieuwe outfit gekocht (2 delig leer, helm, handschoenen en laarzen)tomgtr schreef: 24 mei 2018, 19:18 Ik ook, en m’n motorrijbewijs halen. Lijkt me fantastisch om te zien, een heel stel DFers in leer gekleed een dagje uit.
Je kan ook een Piaggio MP3 huren. Heb je alleen je B rijbewijs voor nodig: http://www.arjanbrouwer.nl/piaggio-mp3-verhuur/tomgtr schreef: 24 mei 2018, 19:18 Ik ook, en m’n motorrijbewijs halen. Lijkt me fantastisch om te zien, een heel stel DFers in leer gekleed een dagje uit.
1+1=2 Arthur..Arthur schreef: 24 mei 2018, 20:25 Want er gaat bij jou op z'n tijd ook wel eens een flink stuk vlees in?
![]()
Je zou eens moeten weten hoe knap ik ineens ben als ik mijn lederen jas aan hebtomgtr schreef: 24 mei 2018, 19:18 Ik ook, en m’n motorrijbewijs halen. Lijkt me fantastisch om te zien, een heel stel DFers in leer gekleed een dagje uit.
Als je nou een lekker wijf blijkt te zijn dan mag je dat wel even laten zien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten