![In love! :love:](./images/smilies/smiley_hearteyes.gif)
![Afbeelding](https://www.mupload.nl/img/1bws0w9ffnje.jpg)
![Afbeelding](https://www.mupload.nl/img/1eqoph6dwqm0.jpg)
![Afbeelding](https://www.mupload.nl/img/nm6rbarz.jpg)
![Afbeelding](https://www.mupload.nl/img/czceqybkuv.jpg)
![Afbeelding](https://www.mupload.nl/img/nzgr1apqegc.jpg)
![Afbeelding](https://www.mupload.nl/img/qhzmyou89rv9.jpg)
Zijn van deze gast, heeft nog meer mooie Porkers.
https://www.instagram.com/blackbettyandco/
This 1956 Porsche 356A Carrera 1500 GS Reutter coupe left the factory on February 11, 1956 and was discovered 14 years ago in an Oregon garage. A restoration was subsequently performed, which included a repaint in blue and a number of modifications focused on performance and drivability. A 2.0-liter Fuhrmann 4-cam engine from a Carrera 2 was sourced and rebuilt by Alan Klingen at The Stable in San Francisco, California. The custom Type 741 4-speed manual gearbox was built with strengthened internals and a limited-slip differential from Vic Skirmants. The car is also equipped with a sunroof, an 80-liter fuel tank, and a GT-style roll bar. Aluminum-frame Speedster seats have been added along with wider alloy wheels, Marchal fog lamps, and a louvered aluminum deck lid. Since the work was completed, the car has been driven sparingly and went on to receive top honors in the Special Interest Class at five 356 Club events. This 356 Carrera is now being offered with records from the restoration, a Porsche Certificate of Authenticity, and a clear California title in the seller’s name.
Het was een echte! De kenmerkende uitlaatpijpjes en S-badge (I know, maar toch).
Si, je ziet op 1 van de foto's als je goed kijkt ook de werveling van het plaatwerk.Robin Hartog schreef: ↑31 mei 2018, 09:38 Had hij van die luchtinlaten bij de achterschermen? Dan is het vrijwel zeker een Turbo S, die ombouw wordt niet vaak gedaan.
Je bewijst alleen maar mijn punt hoor.Audi6 schreef: ↑31 mei 2018, 18:29Ombouw wordt niet vaak gedaan. Maar het gebeurt wel eens, zie deze: 993 Turbo mit WLS II -Turbo S- Specification ab Werk! http://www.auto-salon-singen.de/de/fahr ... rbo-s.html Een gewone 993 Turbo met Turbo S specificaties (waaronder dus de luchtinlaten) ab Werk...Robin Hartog schreef: ↑31 mei 2018, 09:38 Had hij van die luchtinlaten bij de achterschermen? Dan is het vrijwel zeker een Turbo S, die ombouw wordt niet vaak gedaan.
100% zekerheid dat de 993 van Alfata echt een originele Turbo S is, heb je alleen als je chassisnummer controleert.