Deze auto is afkomstig van de tweede eigenaar. De eerste eigenaar was Renault dealer Leijenaar in Bathmen waarvan de tweede eigenaar hem na korte tijd overnam en sindsdien in bezit heeft gehad tot voor kort. Dit was overigens geen jong gastje met een petje en/of Louis Vuitton tasje

Afgezien van de velgen (met nieuwe Good Year banden) is de auto geheel origineel. De auto is naast de standaarduitrusting van een RS 133 voorzien van Cup pakket (17 inch velgen + strakker onderstel) , lichtsensor, metallic-lak, Renault Sport aluminium pookknop en handremgreep met leder/alcantara pookzak en tot slot de optionele bestickering af-fabriek. Door het Cup onderstel is het een heerlijk strak sturende auto geworden.
De standaarduitrusting van de RS 133 omvat o.a.:
- 1.6 16V atmosferische motor die 133pk levert
- ABS
- Airbags (2x front + 2x zij)
- Airconditioning
- Centrale vergrendeling op afstand (beide sleutels)
- Elektrisch bedienbare ramen
- Elektrisch verstelbare spiegels
- Radio/CD/MP3 met aansluiting voor een AUX kabel (2x tulip stekker naar AUX mogelijk)
- Radiobediening achter het stuurwiel
- RS Bodykit (bumpers, sideskirts, brede wielkastlijsten, dakspoiler) wat er echt een stoer karretje van maakt
- RS Sport interieur met tal van sportieve accenten (fijne stoelen met veel zijdelingse steun, ik zou ze maar wat graag in mijn Renault daily hebben

- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
Beschadigingen:
- Paar krasjes/restylers op de kofferklep
- Instapschade/slijtage bestuurdersstoel, geen platgedrukte wang maar de stof wordt gewoon wat dunner
- Stoeprandschade op de velgen
Foto's:

Prijs:
€ 4.250,- en daarmee is het op dit moment de laagst geprijsde Twingo RS 133 maar zeker niet de minste (staat veel troep te koop).
Inruil:
Ik ruil liever niets in (heb een daily van het werk ernaast) maar kan eventueel onderstaande overwegen mits gunstig geprijsd en de auto me aanspreekt. Uiteraard zal ik in de meeste gevallen bijbetalen. Voor de auto's geldt dat ik alleen geïnteresseerd ben in handgeschakelde exemplaren.
- Ducati 696 Monster
- Honda MSX 125 "Grom"
- Iets anders leuks op motorfietsgebied (zit sinds een week zonder motorfiets)
- 500 Abarth
- 500C Abarth
- 987 S Boxster
- 987 S Cayman
- Z3 Coupé 2.8