Ik keek even wat er aan uitlees spul voor BMW te koop stond op Marktplaats. Kom ik de volgende advertentie tegen.
Bmw Inpa Proffesionele Diagnose Laptop E46 E90 F30
Beste service meeste ervaring van NL.
U kunt bellen naar : ----
Zeer proffesionele uitleesapparaat voor bmw t/m 2018. Leest alle foutcodes 100% uit. Geeft weergaven over elektrishe schema`s. Wat een dealer kan kan je nu ook.
Eerlijke handel met de hoogste kwaliteit! Alles wordt uitgebreid getest en gecontrollerd voor de levering aan de klant. Wij verkopen geen goedkope chineze namaak producten, maar producten met kwaliteit. (Goedkoop = Duurkoop). 14 dagen Bedenktijd!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specificaties:
- Auto types: BMW/MINI, Rolls-Royce, BMW motorfietsen
- Inclusief BMW schema's
- Inclusief technische documenten (Nederlands)
- Plug en Play
- Versie: alle voertuigen tot maart 2017
- Programmeren/coderen/diagnose
- Alles is in het Nederlands
- Incl. software om vrijschakelcodes voor navigatie in CIC systemen te genereren.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pakket Inhoud:
A2 Interface
B Meest
20pin Kabel
Usb-kabel
OBD2 Kabel
LAN Kabel
500 gb hdd
E6420I5 4glaptop gebruikt
Beste kwaliteit geleverd!
14 dagen niet goed geld terug!
Problemen worden opdezelfde dag geholpen!
Online Technische OnderSteuning (Teamvieuwer 12)!
Garantie Factuur Mogelijk bij aanvraag!
Gratis en op dezelfde dag bezorging in Amsterdam-Amstelveen-Uithoorn!
Bron
Ik ga deze keer niet de grammar nazi uithangen, maar ik vond het een vreemde advertentie. Verder niet. Even later zie ik deze advertentie:
Delphi inleren coderen uitlezen Obd Amsterdam Connix Ali
Hallo ben Ali van knutselgarage Amsterdam west ikke actieve in amdam hofdorp Noor Holland
Mijn 2e naam is Erik Hoekstra 3e naam Erik coninx heb verschillende namen
Niet goed geld teruch met gratis broodje kebap met lams
06----
bel anders ik make jou kapoet apk
06----
Ikke werk met verschillende prijs soms 99 euro soms 179 euro dan 199 dan 230 dan 300!! Ik echt beetje slordig werk maar je mag ook gratis meenemen.extra viel knoflook
Deze delphi heb ik ingevoerd alie zpress
100% made in Chinatown ik ben zeker van me zaak. Als je komt ik betaal benzine, als je me niet kan vinden eigen risico zelf betalen.
je kan komen kijke vriend is seg ma net als origineelle eg goeie
Ik ben Ali uit Amsterdam. Ik koop bij alie express in voor 30 dollar wil beetje winst maken snap je. Je kan ook zelf kopen maar kijk maar ik doe egte sneller installtie
Apk zwart alles abi kom kijken niet goed geld terug ik afspreken buiten bij mcdonalds
loopt wel vaak vast dus op eigen risico kopen.
ik ben niet verantwoordelijk voor kapotte ecu
Dit is een makkelijke Diagnose apparaat voor beginende automonteurs/autogarage`s. Je kan dit uiteesapparaat gebruiken voor het uitlezen van motorstoringen, ABS storingen, ESP Storingen, Service beurten Resetten, Elektrische schema`s inzien, etc.
Dit uitleesapparatuur is geschikt voor alle Europese automerken tot 2017 zoals, (Mercedes, Volkswagen, BMW, Renault, Skoda, Volvo, Toyota, En nog veel meer).
De programma`s zijn Nederlandstalig. De taal kan aangepast worden bij eigen wens. De laptop werkt met bluetooth functie.
Eerlijke handel met de hoogste kwaliteit! Alles wordt uitgebreid getest en gecontrollerd voor de levering aan de klant. Wij verkopen goedkope chinese namaak producten, maar producten met kwaliteit. (Goedkoop = Duurkoop). 14 dagen Bedenktijd! Garantie is tot de deur.
Mij tel doe ik uit
--En dan nog een stukje van de originele advertentie---
Bron
Volgens mij was iemand niet zo blij met de diensten va de eerste aanbieder.