Dat was weer een gaaf weekend. Mee gedaan aan de classic, dus gekampeerd in de Mercedes arena. Een auto eerste in de klasse, de andere (een AX
 ) tweede (van 3). Chris Rothoff ook weer 1e in de klasse en ook erg hoog overall, sowieso top 20.
) tweede (van 3). Chris Rothoff ook weer 1e in de klasse en ook erg hoog overall, sowieso top 20. Tom Coronel nog gezien en 2x gesproken, de zoon van een maat van me is met hem op de foto geweest
 Toms auto (BMW M4 #60) lag best wel achter vanmorgen, ik weet niet waarom. Een teamgenoot reed in de Renault Megane #165, die zijn best hoog geëindigd uiteindelijk
 Toms auto (BMW M4 #60) lag best wel achter vanmorgen, ik weet niet waarom. Een teamgenoot reed in de Renault Megane #165, die zijn best hoog geëindigd uiteindelijk 
Vanmiddag naar huis gegaan tijdens de code rood, de race in de auto afgekeken (en daarna F1). Wel erg druk onderweg, 5 uur over gedaan.

Gemiddelde over die tank was 13L/100 km. Dat is precies het opgegeven verbruik gecombineerd.
 Gemiddelde over die tank was 13L/100 km. Dat is precies het opgegeven verbruik gecombineerd.