Gewoon die PS4S er op, wel even over de grens halen, dat scheelt te veel, ook nog een aanbieding begrijp ik uit die link.
Heb jij dat adresje nog waar Arthur ook altijd naartoe gaat?romo schreef: 11 mei 2018, 14:34 ^Ik dacht het, jij zegt het.![]()
Gewoon die PS4S er op, wel even over de grens halen, dat scheelt te veel, ook nog een aanbieding begrijp ik uit die link.
Idealo.de is ook voor banden soms ideaal. merk type maat invoeren. Meest praktisch is ze ook in DE bij leverende partij te monteren voor eventuele garantie.
Arthur schreef: 11 mei 2018, 23:04 Romo spamt draadjes als 'Nederland gaat naar de haaien' etc vol met allemaal donkere wolken over bijvoorbeeld onze economie maar doet zelf alles in het heilige Duitsland? Apart...
Kopie uit het brandstof draadje 06 mei;Arthur schreef: 11 mei 2018, 23:04 Romo spamt draadjes als 'Nederland gaat naar de haaien' etc vol met allemaal donkere wolken over bijvoorbeeld onze economie maar doet zelf alles in het heilige Duitsland? Apart...
romo schreef: 06 mei 2018, 17:28 Dat het vervelend voor de lokale NL ondernemer aan de grens is, spreekt voor zich, ik vind alleen dat je dat de consument niet mag aanrekenen.
De overheid heeft de vrije marktwerking tot het "onmogelijke" doorgezet en voor heilig verklaard, dat in een niet prijs/fiscaal-evenwichtige EU, waarbij ook nog eens een zeer groot deel aan accijnzen worden binnengeharkt.
Kortom; ik, als consument, doe precies wat marktwerking beoogt.
Hebben we ook een ander draadje voor.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Marcelvv en 13 gasten