Op zo een lange rit (heen met tussenstop gedaan in Chalon-sur-Saône, terugweg in 1x door) merk je wel het comfort van zo een GT, helemaal als je samen zonder kids was gegaan. Stoelen zitten goed, interieur is echt ruim en ingericht op de bestuurder en passagier, panoramadakje geeft heerlijk licht en frisse lucht in de auto, hifi pro is lekker, lendensteun desgewenst een beetje aanpassen (en op memory 3 zetten), enige wat nog mist is eventueel dubbel glas maar dat is volgens mij op een 6 nooit geleverd.
Ben nog een ochtendje wezen sturen in de omgeving, D177 rond Vieussan etc, met de automaat in DS en sportstand aan is het prima te doen, onderstel is stug/sportief maar niet te extreem dus i.c.m. snelweg een prima sportief compromis. Automaat heeft heel wat bijgeleerd die ochtend en de remblokken waren 2000km kwijt binnen een uur op de serviceindicator

Op de camping de auto wel in een apart hoekje gezet want hoe die fransen rijden en parkeren etc is ongekend, ze behandelen hun auto echt als een stuk oud vuil. Bij terugkomst ben ik vanmiddag 2 uur bezig geweest met afspuiten, wassen, zemen, stofzuigen etc waar een normaal mens het een gebruikelijke staat van de auto had gevonden waarschijnlijk maar er is nu weer geen vuiltje meer te bekennen in of op de auto. Staat bijna 160.000km op dus mooie tijd om de verkoop vast te starten. Gaat ie is het mooi, gaat ie niet ook geen probleem, mag ie eind mei mee naar papenburg en in juni mee naar zandvoort voor een paar toeristische rondjes.
Denk wel dat je in deze klasse rond 15k geen betere auto kunt kopen voor je centen gezien de luxe, comfort en de nieuwprijs van meer dan 100.000 euro.