Gisteren vertrokken naar Bayreuth om daar de Porsche te gaan oppikken. Gisteren onderweg wel een serieus onweer voorgeschoteld gekregen maar uiteindelijk veilig daar geraakt.
Vanmorgen vroeg op en tegen 8:30 stonden we bij de Kfz. Gelukkig echt weinig volk en op een half uur tijd hadden we onze verzekering en de platen. Was overigens een no-brainer om een verzekering voor 30 dagen te nemen. Prijs was 90 euro voor 14 dagen en 105 euro voor 30 dagen

Voor de zekerheid ook maar een omnium genomen op chassisnr bij mijn verzekeraar. Geeft toch enige gemoedsrust.
Dan naar die kerel zijn garage gereden, platen ingeklemd, nog eens alles gechecked en weg waren we. Uiteindelijk na 4 tussenstops waaronder één bij Wax-it.be goed thuis gekomen. Bert heeft de auto nog eens gechecked met de lakdikte meter en alles zag er picobello uit, zoals verwacht, maar toch goed om die bevestiging nog te krijgen.
Ding gaat goed van zijn plek, is super stabiel en remt geweldig. Eind volgende week de auto was hoger zetten want voor de Belgische wegen staat die gewoon te laag. Ik geraak overigens met moeite op mijn oprit, zelfs wanneer ik er schuin op rijdt.
Probeer dit weekend eens wat deftige foto's te nemen.
Benieuwd naar dit mogelijke nieuwe avontuur!