Mijn NSX, it's back

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
NSXRS

Re: Mijn NSX, it's back

Bericht door NSXRS » 11 mei 2018, 11:28

Mark W. Scholten schreef: 11 mei 2018, 11:17 Dreamcar ! Geweldige auto ! Wanneer het geen GT-R was geworden was de kans groot dat een NSX was geworden. Behoort in mijn top 3 thuis.

Zelf een keer in een gele NSX gereden via een Autovisie actie. Was mijn 1e VTec ervaring :D Een ervaring om nooit meer te vergeten. Vooral een Type R lijkt mij geweldig!
Heb vele jaren geleden eens samen met vriend paar uur met een GT-R gestuurd die we voor proefrit geregeld hadden bij dealer in A'dam, die had toen dealer software aanpassing, iets van 530PK meen ik..
Dat ding was echt verwoestend snel en zo gemakkelijk om hard te gaan
Moet zeggen dat mijn NSX daarna wel wat ouderwets en ook beetje langzaam aanvoelde.. :hmmm:

WJ

Bericht door WJ » 11 mei 2018, 11:38

NICE!
Supercharger ook de enige goede keus ;) Heel gaaf, mocht je filmjpes hebben van binnen/buiten de auto, dump ze maar hier :D

Mark W. Scholten

Bericht door Mark W. Scholten » 11 mei 2018, 13:59

NSXRS schreef: 11 mei 2018, 11:28
Mark W. Scholten schreef: 11 mei 2018, 11:17 Dreamcar ! Geweldige auto ! Wanneer het geen GT-R was geworden was de kans groot dat een NSX was geworden. Behoort in mijn top 3 thuis.

Zelf een keer in een gele NSX gereden via een Autovisie actie. Was mijn 1e VTec ervaring :D Een ervaring om nooit meer te vergeten. Vooral een Type R lijkt mij geweldig!
Heb vele jaren geleden eens samen met vriend paar uur met een GT-R gestuurd die we voor proefrit geregeld hadden bij dealer in A'dam, die had toen dealer software aanpassing, iets van 530PK meen ik..
Dat ding was echt verwoestend snel en zo gemakkelijk om hard te gaan
Moet zeggen dat mijn NSX daarna wel wat ouderwets en ook beetje langzaam aanvoelde.. :hmmm:
Qua prestaties een andere klasse maar het blijft een klassieker zo'n NSX. Gisteren een YouTube filmpje gezien van een gast met een geweldige auto collectie (Ferrari, Lambo) maar tevens de eigenaar van een NSX :D

Mede dankzij de NSX is Ferrari geworden wat het nu is geworden: meer betrouwbaar.

NSXRS

Bericht door NSXRS » 11 mei 2018, 18:08

Mark W. Scholten schreef: 11 mei 2018, 13:59
Mede dankzij de NSX is Ferrari geworden wat het nu is geworden: meer betrouwbaar.
Jaren geleden stond mijn NSX eens ter inspectie op de brug toen er een verzekering taxateur bij dat bedrijf langs kwam.
Hij zag de NSX staan, liep er speurend onder door en zei:

"Gôh mijnheer, wat is dit een juweeltje van techniek, wat is bij deze auto alles prachtig ontworpen en gebouwd, en dat allemaal in aluminium..
Hier kan een Ferrari uit dezelfde tijd niet bij in de schaduw staan, daarvan vraag je je af hoe het kan dat alles er aan blijft zitten, er geen onderdelen afvallen, als je ziet hoe dat gemaakt is... wat is deze ongelofelijk veel mooier gemaakt.."
:roflol: :roflol: :angel:

Mark W. Scholten

Bericht door Mark W. Scholten » 11 mei 2018, 18:22

Geweldig !

FiveInline

Bericht door FiveInline » 12 mei 2018, 23:25

Ik ben totaal niet voor honda, maar bij deze auto gaat mijn hart toch sneller slaan!

Erg dik!

Plaats reactie