[8 augustus] DF Vrij rijden op CPZ
- Roel SpeedCars
Zat ik ook al aan te denken, ik heb het lijstje op pagina 1 weer geupdate en de wagens van wie ik het weet erbij gezet.Cor Dame schreef:... Komt er ook nog een lijstje met namen met de bijbehorende wagens: Is misschien wel leuk ... ook al voor de herkenbaarheid ...
Als degene waar niks achter staat mij een pb stuurt met welke auto ze het circuit opgaan dan zet ik het erbij, sorry ik weet niet van alle namen waar ze mee gaan rijden

Het lijstje kan je vinden door >>> HIER TE KLIKKEN - Deelnemerslijst update <<<
-
- HansD
- Maik
- Bert ///M3
Waarom zou CPZ dat niet mogen zien. Laptimers ed zijn gewoon toegestaan voor zover ik weet.Maik schreef:Zolang CPZ het niet ziet mag je zelf timen.....Hans GP1630 schreef:Zo, ook betaald! Heb er zin in..gaan we nog rondetijden neerzetten of wordt het alleen maar knallen?
O'ja en ik ga natuurlijk met mijn Mini Works GP
- Erik K.
Mijn geld is overgemaakt en als het goed is binnen, ik kom met de M3
Niels heeft ook betaald en komt met zijn Golf II Turbo(met verse koppeling), een andere bekende van mij en Niels komt ook mee, genaamd Paul, met een zeer mooie blauwe Subaru Impreza STI met zo'n >330pk. Inmiddels hebben zij ook betaald!
Niels heeft ook betaald en komt met zijn Golf II Turbo(met verse koppeling), een andere bekende van mij en Niels komt ook mee, genaamd Paul, met een zeer mooie blauwe Subaru Impreza STI met zo'n >330pk. Inmiddels hebben zij ook betaald!
- Maik
Ik begreep van Peter dat er niet getimed mocht worden.Bert ///M3 schreef:Waarom zou CPZ dat niet mogen zien. Laptimers ed zijn gewoon toegestaan voor zover ik weet.Maik schreef:Zolang CPZ het niet ziet mag je zelf timen.....Hans GP1630 schreef:Zo, ook betaald! Heb er zin in..gaan we nog rondetijden neerzetten of wordt het alleen maar knallen?
O'ja en ik ga natuurlijk met mijn Mini Works GP
- Roel SpeedCars
Bedankt voor de pb'tjes mannen, lijstje aangepast incl. de circuitauto.
>>> KLIK HIER - voor lijstje <<<
>>> KLIK HIER - voor lijstje <<<
- Roel SpeedCars
Ik weet denk ik wel van de meeste namen via nickname of de fora, waar ze mee rijden Brambo, maar ik zie liever even een bevestiging voor ik het fout invul [img:31:24]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... ancing.gif[/img]
- wimprezawrx
Ben de hele dag vrij...
Heb betaald, en kom met de WRX :twisted:
heb er zin in...
Vanaf hoe laat kunnen we daar terecht...
:
Heb betaald, en kom met de WRX :twisted:
heb er zin in...
Vanaf hoe laat kunnen we daar terecht...

Laatst gewijzigd door wimprezawrx op 19 jul 2007, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ik kon zo'n reactie natuurlijk verwachtenHans Disco schreef:Rechts af de pits uit en dan kun je maar 1 kant op. Rij maar achter die corvette´s aan, die zijn het gemakkelijkst bij te houden met hun wandeltempoEr is vast wel iemand die mij wegwijs wil maken op de baan.![]()
Ik rij in een Seat Leon VdV editie (TDI)

- Roel SpeedCars