Ja, want potentiële kopers van een X2 zoeken ook écht een M140i.Andre schreef: 18 apr 2018, 13:21 Modelletje is best wel mooi maar de prijs is veel te hoog voor wat het is en kan je beter een m140i halen!

Ja, want potentiële kopers van een X2 zoeken ook écht een M140i.Andre schreef: 18 apr 2018, 13:21 Modelletje is best wel mooi maar de prijs is veel te hoog voor wat het is en kan je beter een m140i halen!
Dit bedoelde je ?tomgtr schreef: 18 apr 2018, 14:39 Behalve Ilja inderdaad een totaal andere doelgroep. Iemand die op zoek is naar een Mac een sushi restaurant aanraden want is ook eten.
En omdat je oud bent en niet meer zo laag wilt zitten.De X2 koop je vooral om zijn looks.
Gemiddelde nieuwe koper van een 1 serie??Riceaux schreef: 18 apr 2018, 15:00De gemiddelde koper van een X2 is een oude lul die toch nog probeert hip te doen, waar de gemiddelde 1-serie rijder een jonge gast is die graag iets sportiefs rijdt.De X2 koop je vooral om zijn looks.![]()
Nou de Vries, dan denk ik dat jij een van de weinigen bent die er zo over denkt. Een X2 is praktischer, hogere zit, qua wegligging natuurlijk totaal niet te vergelijken.Andre schreef: 18 apr 2018, 14:51 Nou Hartog
Zo denk ik er wel over.
Wij hebben nu een m140i waar de vrouw in rijdt. Zou hem evt wel willen vervangen door een X2 3.5i Maar dan moet de prijs wel ongeveer gelijk liggen. Maar dat gaat hem niet worden. Die x2 3.5i gaat veel duurder worden dan een M140i en dan ga ik hem zeker niet vervangen door een X2.
tomgtr schreef: 18 apr 2018, 14:59 Ja Ilja, maar Andre is 80 dus die valt wel in de doelgroep, alleen heeft hij het nog niet door dus koopt een 140![]()
Ok hier moet ik toch even op terug komen. Mijn mening was gebaseerd op exemplaren in de showroom. Nu een paar keer zo'n ding gezien in het wild. En ik vind 'm weer om te kotsen.Riceaux schreef: 13 apr 2018, 09:44Haal dat logo op de C-stijl weg en zet er een paar fatsoenlijke velgen onder en ik vind 'm best te pruimen. Nou ben ik best wel een SUV liefhebber, maar als enige auto zou ik nooit een SUV nemen. Het biedt gewoon niet dezelfde rijkwaliteiten als een station/sedan. Als je een leuk speeltje er naast hebt kan ik de keuze voor een X-model heel goed voorstellen. Ze zijn gewoon ontzettend praktisch en de hogere zit is op de snelweg ontzettend fijn. Maar daar blijft het dan ook wel bij. Voor 50k km en maar 1 auto liever een 3-serie/5-serie station dan een X1/X2/X3.Ben oprecht benieuwd hoeveel mensen eerlijk zijn en durven toe te geven dat het best een gaaf ding is. Het worden er langzaam al steeds meer !
Ik had laatst die twijfelachtige eer, de X2 in het echt zien.Macboy schreef: 29 nov 2017, 12:09 Ben wel benieuwd welk publiek de auto trekt. Iemand als ik denk ik ? Maar als ik EUR 60.000 ga besteden dan maakt dat hele kleine beetje naar de X3 natuurlijk ook niet uit. Hoewel je de X2 naast de X4 moet zetten natuurlijk als je hem met zijn broer wil vergelijken.
Zou zelf liever een X3 dan een X4 willen. Bij de X2 vs X1 weet ik het nog niet. Zou hem moeten zien in het echt.