Ik was benieuwd wat 'men' ervan vindt, maar vooralsnog kennelijk niet zo heel veel.

https://www.jannarelly.com/
Is zo te zien op Google niet echt nieuw maar kwam dit tegen en dacht toch even plaatsen.
Fixed?Macboy schreef: 18 apr 2018, 14:43 Gaaf ding ! Nooit van gehoord. Beetje schuld van GtRene. Leuk dat je alsnog een topic maakt![]()
JA! Daar deed het me aan denken. Ik kon er al niet op komen. Dank.JP schreef: 18 apr 2018, 16:04 Die vlakke kont met die uitlaten doen me een beetje denken aan Spyker. Of je daar blij mee moet zijn.....
Bron: Autoblog.nlGoed nieuws, vandaag is de verkoop gestart van de Jannarelly Design-1. Om maar meteen ervoor te zorgen dat de patriottisch ingestelde Britten een order plaatsen, wordt de Jannerelly Design-1 UK Edition gelanceerd. Deze maakt gebruik van extra veel koolstofvezel voor de motorkap, het dak en de D–stijlen. Ook zien we Union-Jacks op de zijschermen.
De Jannerelly Design-1 UK Edition wordt aangedreven door een atmosferische, 3.5 liter grote V6. Deze levert 325 pk en 371 Nm. Nee, het is niet een Toyota motor, maar eentje van Nissan origine. Nu klinkt 325 pk niet als heel erg veel vermogen voor een sportwagen, maar vergeet niet dat het een Britse sportauto is: het gewicht is erg laag. Sterker nog, het is eigenlijk bizar laag als je je bedenkt dat dit geen Caterham of Elise is. De Jannarelly Design-1 UK Edition weegt namelijk slechts 810 kilogram, veertig kilogram lichter dan de ‘gewone’ Design-1. Dat komt doordat de koetswerkpanelen bij die versie van glasvezel gemaakt zijn.
De motor is gekoppeld aan een handgeschakelde versnellingsbak. Optioneel kun je zelfs kiezen voor een sperdifferentieel. Ook traction control is mogelijk. Om een idee van het formaat te krijgen, de Jannarelly Design-1 is 3,86 meter lang, 1,84 meter breed en slechts 1,08 meter hoog. De wielbasis is 2,42 meter. De topsnelheid is ‘slechts’ 220 km/u, maar waarschijnlijk ligt dat aan de versnellingsbak-verhoudingen. Van 0-100 km/u accelereren is in 3,9 namelijk achter de rug De UK Edition kost 115.000 Britse ponden.
Dit is een correcte aanname.RJK schreef: 18 apr 2018, 14:37 Ik was benieuwd wat 'men' ervan vindt, maar vooralsnog kennelijk niet zo heel veel.