Leedvermaak
- RVV
Leedvermaak
..De hond van de buren heeft de leasebak 407 station volledig ondergezeken en ondergescheten... ding staat al dagen te luchten.. buurman elke dag met stoomcleaner van de bouwmarkt bezig..
Verder aardig mensen hoor...
Verder aardig mensen hoor...
- RVV
Leedvermaak deel II
Mijn andere buurman staat al 4 weken zijn huis te schuren in weer en wind en moet ook nog eens geschilderd worden.. huis rondom de ladders en steigers.. en vandaag was het dan zover hij flikkerde van de steiger af.. schuurmachine vloog door de lucht en knalde boven op zijn auto...
Ik heb mijn huis rondom met kunststof (kozijnen/goten/boeidelen etc) en hoef nooit een kwast aan te raken...
verder aardige mensen hoor..
Mijn andere buurman staat al 4 weken zijn huis te schuren in weer en wind en moet ook nog eens geschilderd worden.. huis rondom de ladders en steigers.. en vandaag was het dan zover hij flikkerde van de steiger af.. schuurmachine vloog door de lucht en knalde boven op zijn auto...
Ik heb mijn huis rondom met kunststof (kozijnen/goten/boeidelen etc) en hoef nooit een kwast aan te raken...
-
Kunststof kozijnen ogen dan alleen weer zo onwijs lelijk en goedkoop heb ik van je buurman mogen vernemen. Hij vind je verder wel een aardige kwast hoor...Rico v Velzen schreef:Leedvermaak deel II

- RVV
Allen ieder zijn voorkeur, maar mijn kunstof kozijnen zijn voorzien van rolluiken wat je aan de butienkant ziet zijn de allu. geleidingsprofielen..
Mooi geverfd hout en wat ook word bijgehouden vind ik ook mooier.. Maar ik heb de grootste hekel aan verven.. en onderhoud in het algemeen.. en de kosten van onderhoud :twisted:
een onderhoudsvrije woning was voor mij een absolute must toen ik het huis liet bouwen.
Mooi geverfd hout en wat ook word bijgehouden vind ik ook mooier.. Maar ik heb de grootste hekel aan verven.. en onderhoud in het algemeen.. en de kosten van onderhoud :twisted:
een onderhoudsvrije woning was voor mij een absolute must toen ik het huis liet bouwen.