Wauw Marc!

Wauw Marc!
haha dat heb ik met Verge..... graag weer boven de 12cent (staat nu op 6cent vanuit het dal 2,5cent)Knot schreef: 09 apr 2018, 23:21 ECC moet eerst maar eens weer boven de 30 komen dan trap ik het er allemaal per direct uit.
Dat is toch mooi van mij mogen ze lekker zeuren we zullen zien wie het laatste lachtErikS schreef: 10 apr 2018, 11:14 Leuk is dat. Cashen op kiet......
Zo stom.![]()
@Mpar; Ook jij; Vlieg op uit dit topic als je alleen maar kan azijnpissen.
Constant afbranden doe je niet als het je ding niet is. Ga dan gewoon lekker je E36 knuffelen.
Iedereen die erin zit weet de risico's, die hoef je niet te blijven herhalen.
Zo heb ik van de week 1K verbrast door in CTR te gaan zitten zonder te kijken wat het eigenlijk voor iets is/was.
Werd het de dag erna ge Delisted...... 75% van de waarde weg & met zeer veel moeite op een andere exchange nog kwijt weten te raken.
Daar leer ik alleen maar van, lach een keer, pink een traan weg & dooooor.
Gebeurd me niet meer, maar dat is wat anders.![]()
Kritische noten geen problemen mee.Henk Jan schreef: 10 apr 2018, 11:58 Kritische noot mag van mij ook best hoor, allemaal in hosanna achter elkaar aanlopen heeft tot dusver bij de meesten ook (nog) niet het gewenste effect gehad.![]()
dit geldt voor mij precies hetzelfde
En jij denkt dat ik orders van jou ga aannamen? Ik post waar en wanneer ik maar wil. Als je dat niet uitkomt, dan heb je dikke pech gehad.ErikS schreef: 10 apr 2018, 11:14@Mpar; Ook jij; Vlieg op uit dit topic als je alleen maar kan azijnpissen.
Constant afbranden doe je niet als het je ding niet is. Ga dan gewoon lekker je E36 knuffelen.
Nee dat ga je krijgen.... dat iedereen zijn mond houd uit angst om later te horen te krijgen van: ja maar jij zei dit en dat over coin x of y.(ik zie witje ook niet meer hier