En zoals beloofd:
Spoilertje maar een beetje geschilderd (uitleg: moet binnenkort weer op pad en had de aanhanger gebruikt als opslag, dus die moet even zoveel mogelijk leeg)
Zoals hier te zien zijn we maar eens begonnen met de bedrading, heb dit keer de stekkertjes voor de motor maar gewoon nieuw besteld, 1 van de dingen die ik bij de E30 afgeraffeld had (en die altijd blijven knagen, ook al heb ik er 0 problemen mee gehad)
Het totale voorfront hangt er overigens los aan, dit was vooral om te kijken hoe de splitter uit zou komen en hoe ik m'n radiateur d'r in moest hangen.
De carterpan is ietsje lager uitgekomen dan ik gepland had (hij loopt ongeveer gelijk met het subframe, carterplug steekt wel iets uit)
Had toevallig nog een ander dashboard gekocht voor een tientje, eigenlijk meer als oefenobject om te kijken wat ik weg moest hakken voor de rolkooi, maar nadat ik dat gedaan had realiseerde ik me dat het airbag kapje wel bijzonder handig was om iets achter te verstoppen

En let niet op het carbon folie stripje, het is beter dan hout
De uitlaat is een totale lapjeskat, het enige wat ik nieuw heb gekocht zijn 2 v-band klammen met snelsluiting voor de aansluiting op de spruitstukken, 2 v-band klemmen in 63mm (die zitten tussen einddemper en middendemper) en de middendemper.
Ow en alles met gewone lasdraad gelast omdat ik te beroerd was om het tig apparaat te pakken, dus dan maar een bus hittebestendig dr over die ik ergens gevonden had.
Dat ophangdingetje aan de baksteun is 1 vd stabistokjes van de e30 die krom was gebeukt door die vervelende Porsche, gelukkig heb ik 'm toch nog kunnen recyclen

De motor ligt vast, er zitten flexibele stukken tussen, dus ik verwacht dat er niks afbreekt, indien wel: lasapparaat.
Ehhh ja, sportieve pedaaltjes met allemaal een andere hoogte (boeiend, heel-toe ben ik nog steeds te spastisch voor), een grote brei van kabels en een rolkooi die altijd in de weg zit.