Nu was ik benieuwd of er ook mensen van hier zijn die wel eens door Rhenen rijden, of er zelfs wonen

Gewoon nieuwsgierig.
Leuk idee. Hier is er wel interesse.Mark schreef: 07 apr 2018, 22:28 In Ede heb ik mijn hobbyloods, als er interesse is kunnen we daar wel een keer afspreken met wat lokale DF'ers.
Zal niet de Ami zijn dan, of wel
Ah, ok. Zwarte Porsches en BMW's genoeg, dus lastig om te zeggen welke jij bent, haha.SvB schreef: 07 apr 2018, 22:23 Yep, ik woon in Ede en Rhenen rij ik geregeld doorheen of prik een vorkje bij Moeke.
In de zomer ook vaak op de Rijn te vinden met de boot, Rhenen ligt dus vaak op de "route".
Zwarte BMW of een zwarte Porsche, of wit/gele Stingray speedboot![]()
Gewoon je eigen eerst post editen door rechtsboven de post op het potloodje te klikkenRSdude schreef: 09 apr 2018, 20:10 Is er iets van een meetingstopic ofzo om daar iets in te organiseren?
Anders beter om de naam van dit topic aan te passen misschien.
Dik gedrukte is voor mij ook van toepassingSvB schreef: 07 apr 2018, 22:23 Yep, ik woon in Ede en Rhenen rij ik geregeld doorheen of prik een vorkje bij Moeke.
In de zomer ook vaak op de Rijn te vinden met de boot, Rhenen ligt dus vaak op de "route"
Zwarte BMW of een zwarte Porsche, of wit/gele Stingray speedboot![]()
Racist..Joop schreef: 18 apr 2018, 18:45 Dat dik gedrukte ^^^ was voor mij ook van toepassing, alleen zwart is wit geworden...![]()
Leuk dat ik nu data ga noemen, maar in hoeverre is het dan voor jouw beschikbaar?Mark schreef: 07 apr 2018, 22:28 In Ede heb ik mijn hobbyloods, als er interesse is kunnen we daar wel een keer afspreken met wat lokale DF'ers.
Gebruikers op dit forum: ErikS, zegmaarboris en 4 gasten