BMW M2
-
Re: BMW M2
Ik heb h&r
Eibach was ik voor de m2 niet zo happig op dat waren m235i veren die ze op de m2 plaatsen.
H&R staat ie mooi op zijn wielen.
Ik heb de inmiddels M2 verkocht. Heb een M2 Competition in bestelling staan.
Eibach was ik voor de m2 niet zo happig op dat waren m235i veren die ze op de m2 plaatsen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Mooi.
Ik dacht al H&R of Eibach.
Ik dacht al H&R of Eibach.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
HB naar ik aanneem? Kleur?Andre schreef: 02 apr 2018, 14:38 Ik heb h&r
Wanneer verwacht je hem? Najaar?
Overweeg de zelfde stap 2019, eea hangt nog even af van de komende 718GT4
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Render Bimmerpost;

Verschil pre LCI;

Verschil pre LCI;
-
Rendering : Als dat zo is hoef ik 'm voor de looks niet 'weg te doen' 
S55 spreekt mij wel aan in 't geheel.

S55 spreekt mij wel aan in 't geheel.
- romo
Klopt.
Blok is dan de reden
Voor mij ook tijd, want dan 3 jaar jong, uitgaande van 2019 rijden
Blok is dan de reden
Voor mij ook tijd, want dan 3 jaar jong, uitgaande van 2019 rijden
-
Gisternamiddag op de A7 naar Grunn en vanaf Hv al 'n zwarte ledkoplamp Benz achter me.
Ik reed 130+20 teller en met overig verkeer zwakte dat wel eens af naar 110 en ging ik weer vlotjes 130+20 zelf 130+30:)
De Benz achter me deed hetzelfde gelaten met een tussenruimte als ik weer wegtrok totdat ik naar rechts ging met 130 en hij vrij baan had. Daar denderde hij langs me en ik hoorde met de ramen dicht dat dit geen 4 pitter was:)
Zwart zwarte velgen, station, geen achter typeaanduiding wel 4 rechthoekige uitlaten.
Tot drie keer van 100-120 ofzo geprobeerd aan te haken, maar hij trok steeds netjes weg tot xxx. Niet alsof ik stilstond(en we zaten met z'n vieren in de auto) , maar aanhaken of dat blijven doen: Geen kans, hij liep weg. Op 'n nette manier. Dat maak ik in Nederland niet zo vaak mee:)
Ik dacht, dit is zo'n 510pk E nogwat. Zwaar lomp, dikke motor: toen ik 'm inhaalde met 'n slakkegang zag ik op de zijkant V8 biturbo.
Volgens 't kenteken heeft hij 585pk(....) en is komt hij uit 2015 maar 2016 NL kenteken...E63 estate.
Als dát 585pk is heb ik met 4 man aan boord ook 450pk:))))
Het was niet 'n allesverslindende spurt ofzo.
Ik neem 'n koffie:)
Ik reed 130+20 teller en met overig verkeer zwakte dat wel eens af naar 110 en ging ik weer vlotjes 130+20 zelf 130+30:)
De Benz achter me deed hetzelfde gelaten met een tussenruimte als ik weer wegtrok totdat ik naar rechts ging met 130 en hij vrij baan had. Daar denderde hij langs me en ik hoorde met de ramen dicht dat dit geen 4 pitter was:)
Zwart zwarte velgen, station, geen achter typeaanduiding wel 4 rechthoekige uitlaten.
Tot drie keer van 100-120 ofzo geprobeerd aan te haken, maar hij trok steeds netjes weg tot xxx. Niet alsof ik stilstond(en we zaten met z'n vieren in de auto) , maar aanhaken of dat blijven doen: Geen kans, hij liep weg. Op 'n nette manier. Dat maak ik in Nederland niet zo vaak mee:)
Ik dacht, dit is zo'n 510pk E nogwat. Zwaar lomp, dikke motor: toen ik 'm inhaalde met 'n slakkegang zag ik op de zijkant V8 biturbo.
Volgens 't kenteken heeft hij 585pk(....) en is komt hij uit 2015 maar 2016 NL kenteken...E63 estate.
Als dát 585pk is heb ik met 4 man aan boord ook 450pk:))))
Het was niet 'n allesverslindende spurt ofzo.
Ik neem 'n koffie:)
- Leen
idd de H+R veren zijn prima voor de m2 , had ze d'r ook gelijk onder , staat net wat beter en rijdt goed ( zeker voor de minimale investering )
-
Onlinetomgtr
Robin een 1 serie met kont vs E klasse (dus M5 zeg maar) en hij verdwijnt niet aan horizion in 3 seconden dus valt tegen? Komop, het is een zware ruime familie bak, dat hij je voorblijft is indrukwekkend genoeg. Het is geen Veyron he?
-
Dat zal zo zijn inderdaad Tom. Maar volgens kenteken 585 pk vind ik nogal wat.
OK Leen ik ga naar H&R kijken. Staat me ook bij dat je dat toendertijd al zei. Ik word dement.
OK Leen ik ga naar H&R kijken. Staat me ook bij dat je dat toendertijd al zei. Ik word dement.
-
Onlinetomgtr
Mijn GTR starte op papier op 485 PK en eindigde toen ik hem verkocht op zo'n 620 PK. Denk je dat de 0-100 of 100-200 tijden met secondes naar beneden ginge. een paar tienden max. Dus 100 PK extra op dat gewicht doet zeker wat maar het wordt niet opeens een supercar....
-
Ok.
Maar 'n GTR met 620pk zal wel even wat (veel) harder versnellen dan die Benz denk ik zo?
Want any GTR vreet mij op in elke versnelling tuned of niet.
Maar 'n GTR met 620pk zal wel even wat (veel) harder versnellen dan die Benz denk ik zo?
Want any GTR vreet mij op in elke versnelling tuned of niet.
-
Onlinetomgtr
Jawel, maar 585 PK in een vierwielaangedreven mastodont vs een 1 serie blijft uberhaupt knap om je voor te blijven. Een GTR blijft je ook zeker voor maar niet met de afstand die jij verwacht. Misschien wil je een keer proberen tegen Ben 

-
Ben daar wel voor in en ben benieuwd:)
Wij zaten met z'n vieren in de auto dus doorsleurend voelde het voor mij vlot, maar ik dacht later nog waarom zo'n 585pk mastodont geen grotere stappen zet, maar het is mij ook wel duidelijk:)
Wij zaten met z'n vieren in de auto dus doorsleurend voelde het voor mij vlot, maar ik dacht later nog waarom zo'n 585pk mastodont geen grotere stappen zet, maar het is mij ook wel duidelijk:)
- Riceaux
251,7 pk/ton vs 317,93 pk/ton uitgaande van leeg gewichten van beide auto's. Verschil valt dan wel mee toch? Tom z'n GTR zat op ongeveer 356 pk/ton. En dan speelt natuurlijk de powerband ook nog mee. En dat is er vanuitgaande dat het vermogen van de M2 inderdaad op 370 pk ligt. En dat blijkt vaak hoger te liggen, dus dan kom je nog dichterbij de AMG in de buurt. Maar natuurlijk wel mooi dat je bij zo'n powerhouse ook gewoon aan kunt haken met je '2-serietje'. 

-
Onlinetomgtr
Die van Ben is iets meer 

- Riceaux
Die zal rond de 460 pk/ton zitten?
-
Onlinetomgtr
gok toch wel noord van 500...
- Macboy
Meters pakken op de snelweg is onmogelijk boven 400pk zeg maar. Dat weet Robin ook wel, hebben we vaak hier op DF besproken. Een auto die “iets” van je wegrijdt (zeg 50m) is dus geen iets maar gewoon extreem veel. Zet eens een 100pk en 120pk auto naast elkaar en je zal zien hoe weinig dit scheelt qua effectieve meters.
-
50 meter reed hij niet weg Ilja hoor. En we reden al xxx
30 meter max van 110 tot 2x 110.
En mijn winkel is 25 meter lang/diep , volgens mij eerder 20.
30 meter max van 110 tot 2x 110.
En mijn winkel is 25 meter lang/diep , volgens mij eerder 20.
- Joy
Oh dan stond z'n cilinderuitschakeling nog aan. Waardeloos die Porsche 718 techniek. 

-
Lol zo klonk hij biet torn hij me voorbij denderde:)
Maar ik ben het ook wel zejerbmet Macboy s betoog eens dat dat verschil qua meters uitlopen vaak tegenvalt maar dit viel mij echt wat tegen:)
Maar ik ben het ook wel zejerbmet Macboy s betoog eens dat dat verschil qua meters uitlopen vaak tegenvalt maar dit viel mij echt wat tegen:)
-
OnlineJoël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Valt weinig over te zeggen. Bak stond wellicht in eco modus, dan trekt hij ook niet door tot 7k rpm. En wellicht zaten er ook wel 4 man in die AMG. 

-
Zaten twee personen in.
En eco modus ik weet niet hoe dat werkt, maar hoe hij mij eerst voorbij denderde vond ik daar weinig eco aan:)
Maarja misschien heeft hij 'm daarna wel in eco mode gezet zodat ik 'n beetje bij kon blijven. Zou zomaar kunnen nietwaar?:)
En eco modus ik weet niet hoe dat werkt, maar hoe hij mij eerst voorbij denderde vond ik daar weinig eco aan:)
Maarja misschien heeft hij 'm daarna wel in eco mode gezet zodat ik 'n beetje bij kon blijven. Zou zomaar kunnen nietwaar?:)
-
Ach, weet jij veel of die gast echt dat ding in superduper racestand had staan of eco. Wat boeit dat? Gewoon even een beetje samen gas geven en klaar toch? Het leven hoeft niet iedere dag een wedstrijd voor te stellen.
Op de terugweg uit Dtsl. hebben we met een paar man leuk gereden. Macan van Tom in sport gezet. Kwam er snel genoeg bij en het schutbord heb ik niet eens gehaald. Sport plus schijnt nog een stapje extra te doen. Het zal allemaal wel, geen behoefte aan gehad. De Mercedesrijder dacht wellicht ook zo?
Op de terugweg uit Dtsl. hebben we met een paar man leuk gereden. Macan van Tom in sport gezet. Kwam er snel genoeg bij en het schutbord heb ik niet eens gehaald. Sport plus schijnt nog een stapje extra te doen. Het zal allemaal wel, geen behoefte aan gehad. De Mercedesrijder dacht wellicht ook zo?