Komt RB voor Ferrari uit en Haas pakt Vettel of Zonnebril dan vind ik het dikke prima

Nee, einde vorig jaar had Haas juist de nieuwere spec als ferrari om te testen of ze heel bleven en om data voor ferrari te verzamelen.vester86 schreef: 29 mar 2018, 00:09 reed haas vorig seizoen ook niet met motoren uit 2016?? en nu met dezelfde motoren spec als ferrari zelf?
Sauber had oude spec. Haas gelijke spec met fabrieksteam.vester86 schreef: 29 mar 2018, 00:09 reed haas vorig seizoen ook niet met motoren uit 2016?? en nu met dezelfde motoren spec als ferrari zelf?
Dit jaar rijden ze iig met dezelfde motor als Ferrari, dat zijn de teams verplicht.vester86 schreef: 29 mar 2018, 00:09 reed haas vorig seizoen ook niet met motoren uit 2016?? en nu met dezelfde motoren spec als ferrari zelf?
Niet alleen dezelfde motoren maar ook dezelfde motor standen. Dus Force India moet ook een pretstand hebben.Robin Hartog schreef: 29 mar 2018, 08:47Dit jaar rijden ze iig met dezelfde motor als Ferrari, dat zijn de teams verplicht.vester86 schreef: 29 mar 2018, 00:09 reed haas vorig seizoen ook niet met motoren uit 2016?? en nu met dezelfde motoren spec als ferrari zelf?
Ja, ze rijden met "dezelfde" motor. En toch zijn dezelfde 2/3 teams sneller als de rest... :+Gijzert schreef: 29 mar 2018, 11:48 Niet alleen dezelfde motoren maar ook dezelfde motor standen. Dus Force India moet ook een pretstand hebben.
Heb ik in de quali trouwens niet gezien....
Joy schreef: 28 mar 2018, 11:41 Allen kwam bij Grobbendonk de snelweg full-lock opgeslipt, heeft tijdens de spin zijn stuurwiel losgeklikt, deze vervolgens bij mij door m'n dakraam naar binnen gegooid zodat ik voor hem de juiste positie van het stuur kon aftekenen. Daarna heb ik het stuurwiel weer terug naar hem gegooid via m'n zijraam zodat hij met de juist portie tegenstuur weer uit de slip kwam.
Dat is pas wagenbeheersing...
Dat was begin vorig seizoen inderdaad de standaard...... uitvallen
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten