Maar goed, terwijl ik aan het raam zat een Jack Daniel's Glazed Spare Ribs te verorberen (beste saus allertijden overigens) zat ik mooi te kijken wat er allemaal langs kwam.
Lijstje bijgehouden (in m'n hoofd dan):
2 x Ferrari F430 Spyder (Zwart en Rood)
1 x Mercedes S65 AMG (Splinternieuw
1 x Mercedes SLK55 AMG
5 x Mercedes S500
1 X Mercedes CL63 AMG
4 x Mercedes SL500 (oud en nieuw)
1 x Audi S8
1 x Lincoln Navigator
2 x Hummer H2
1 x Hummer H2 Stretch Limo (van The Private Gentleman's Club, echt een enorm ding, bijna net zo lang als een bus)
1 x Hummer H1
1 x Dodge Durango
2 x Bentley Continental GT
3 x Bentley Continental GTC (allemaal UK platen)
20+ x Range Rover (zowel Sport als de "echte")
15+ x Porsche Cayenne (alleen Turbo of Turbo S)
10+ x Mercedes ML (waaronder 1 ML63 AMG en 1 Brabus)
5 x Mercedes CLS (1x55 AMG 1x500 1x63AMG en 2xCDI
1 x Mitsubishi Lancer Evo VI
4 x Audi TT (nieuwe)
2 x BMW M6
2 x BMW M5 (E39 en E60)
100 x stel neptieten

Ongeloofelijk veel blondjes liepen er rond in heel weinig kleren, was er nog niet geweest deze zomer, damn moet er snel weer eens naar toe 8)
Ik heb trouwens alleen maar gezien wat er langs m'n raampje in het restaurant is gekomen, zijn verder Banus eigenlijk niet in geweest. Ik moet eigenlijk een keertje overdag terug gaan met de 20D en wat knappe foto's maken van al dat moois wat je daar ziet.
Eentje was ik nog vergeten, daar kon ik nog net een fotootje van maken voordat het eten kwam, en hij het stoplicht tegen dus hij kon niet aan m'n telefoon camera ontkomen...
Cayman S die een ongeloofelijk uitlaat geluit liet horen, jezus wat was dat hard, maar vooral mooi!
Hij stond nog op import platen, zag er echt best mooi uit! Je kan het niet goed zien op de foto maar die bandjes waren echt heel breed!
[img:1024:768]http://img503.imageshack.us/img503/8276/dsc00424de8.jpg[/img]
Ik zal nog een keer gaan bij daglicht met de goeie camera, er valt daar zoveel te zien.