Jolanda's premium X5 Koplampen dof
- Luco
Re: X5
De bak is gespoeld, maar de sensor van de accu doet ook vreemd, nieuwe besteld, daar kon het ook door komen, ze hebben nu de bak software even gereset, het lijkt weg nu.
Koplampsproeiers blijven ook hangen, ook nieuwe voor besteld.
Natuurlijk is het garantie, maar om nou bewust door te rijden en evt meer schade te maken is ook zo lullig.
Koplampsproeiers blijven ook hangen, ook nieuwe voor besteld.
Natuurlijk is het garantie, maar om nou bewust door te rijden en evt meer schade te maken is ook zo lullig.
- Luco
Weet iemand trouwens of je een m stuur met flippers werkend kan krijgen op een X5?
Jonkers heeft zo'n stuur liggen maar kreeg de flippers niet werkend op een auto zonder flippers, lijkt me wel leuk, flipperen in een X5
Ben je toch nog een beetje bezig.
Jonkers heeft zo'n stuur liggen maar kreeg de flippers niet werkend op een auto zonder flippers, lijkt me wel leuk, flipperen in een X5

- Macboy
In principe moet dat flipperen wel lukken:

Hier lukte het ook bijna:

Hier lukte het ook bijna:
- Downforce Hans
Is dat ding in de landrover fabriek in elkaar gezet, het lijkt wel een Defender........
Misschien iets kopen wat uit de Tonkatoyota fabriek komt, ben je net zoals ik een blij ei zonder autoproblemen.
Ik had ook wel eens wat problemen met een auto maar daar was ik vanaf, vanaf het moment dat ik mijn Beemer verkocht.
Je kan natuurlijk ook meeliften op de ANWB kaart van Allen.......die hoeft hem tegenwoordig niet eens meer te laten zien.

Misschien iets kopen wat uit de Tonkatoyota fabriek komt, ben je net zoals ik een blij ei zonder autoproblemen.
Ik had ook wel eens wat problemen met een auto maar daar was ik vanaf, vanaf het moment dat ik mijn Beemer verkocht.
Je kan natuurlijk ook meeliften op de ANWB kaart van Allen.......die hoeft hem tegenwoordig niet eens meer te laten zien.

- Niels
- Auto: Prius+
Op zich kun je een flipper stuur werkend krijgen op een niet SMG automaat maar of dat bij de X5 ook al eens is geprobeerd.....
Mparalel eens vragen, die heeft het zelfs werkend gekregen op een E36 M3 (SMG weliswaar).
Mparalel eens vragen, die heeft het zelfs werkend gekregen op een E36 M3 (SMG weliswaar).
- Riceaux
Krijg je gewoon werkend. In ieder geval op de E6x en F1x wel. Is grotendeels dezelfde techniek. Weet wel iemand in Oss die daar veel ervaring mee heeft. Heeft toen ook mijn comfortstoelen ingebouwd.Luco schreef: 30 mar 2018, 16:01 Weet iemand trouwens of je een m stuur met flippers werkend kan krijgen op een X5?
Jonkers heeft zo'n stuur liggen maar kreeg de flippers niet werkend op een auto zonder flippers, lijkt me wel leuk, flipperen in een X5![]()

-
OnlineMartijn_bmw
denk dat bij zo'n zwaar apparaat het heel veel uitmaakt wat voor ritten je rijdt.
steeds die 2000+ kg in beweging brengen in de stad kost natuurlijk mega energie terwijl als die eenmaal rolt en je niet té hard rijdt zodat de luchtweerstand nog eenigzins binnen de perken blijft dan is ie meteen een stuk zuinger.
steeds die 2000+ kg in beweging brengen in de stad kost natuurlijk mega energie terwijl als die eenmaal rolt en je niet té hard rijdt zodat de luchtweerstand nog eenigzins binnen de perken blijft dan is ie meteen een stuk zuinger.
- tomgtr
- Macboy
Luco vrijdag wordt hem niet voor mij. Maar goed ik zou toch niet de rollenbank op gaan.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Is het niet veel belangrijker wat jij er van vindt? 

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Ik vind dat altijd zo lastig op basis van een losse velg, je moet die dan toch altijd onder de auto zien, qua model vind ik het geen saaie velg overigens, wij hebben iets soortgelijks als de winsterset, die vind ik zelf wel fraai, vooral de achtervelg heeft een mooie cancave, zou een inch groter mogen maar voor een winterset eigenlijk dikke prima.
Heb je geen foto's gevonden ergens van hoe ze onder een X5/X6 staan, welke type velg is het?
Heb je geen foto's gevonden ergens van hoe ze onder een X5/X6 staan, welke type velg is het?