nu ff wachten op mooi weer om gave plaatjes te schieten, en eigenlijk ook gewoon lekker een stukkie te rijden

Ja maakt ook verder niet uit. Het is geen 'ijkpunt' ofzo.Martijn_bmw schreef: 29 mar 2018, 13:44 ^^ dat was voordat nik hem kocht volgens mij? En die heeft er heel wat duizendjes en uren onderhoud in gestopt.
Dat denk ik dus niet. Ga je 25k vragen dan heb je echt geduld nodig want hoge km stand en geen facelift. Dat de huidige eigenaar de auto slechts na zes maanden weer verkoopt zal ook niet echt meewerken aan een snelle verkoop.///Joost schreef: 29 mar 2018, 11:37+1, en gewoon niet zeuren vaste prijs. Die gaat echt wel verkocht worden zo.
Plus 1.
Klopt. Boven de 100k-120k ga je flink afschrijven. Kun je nog dat ding zo goed onderhouden hebben. Wat sommige mensen zeggen dat de km-stand niet heilig is; dat is hun interpretatie. De waarheid zal ergens in het midden liggen, immers een exemplaar met fors minder km's kan ook goed onderhouden zijn. Maar het gros van de kopers kijkt hier echt wel SERIEUS naar.
Mee eens. Kijk nog altijd met een schuin oog naar e39 M5’s. Onderhoud is cruciaal, maar in de markt vertegenwoordigt dit miet direct 1:1 in meerwaarde.ErikS schreef: 29 mar 2018, 14:32Plus 1.
Daar komt bij dat de gekte wel een beetje is gaan liggen & de vraagprijs van Nick was 25K.
Dat heeft hij ook niet betaald uiteraard.![]()
Ik blijf er bij, alleen iemand die op zoek is naar een betrouwbare dikke, als daily in te zetten M5, is eventueel in de markt voor deze.
En dan is hij met de km-stand gewoon aan de dure kant.
Haha mijn
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 31 gasten