Was naar Niels.

Is ook zo, maar gezien de km-stand en vooral de kleur vond ik het nogal een bijzondere prijsMParallel schreef: 20 mar 2018, 14:05 Duur wel, maar €45k bij lange na niet het duurste wat je als vraagprijs ziet.
Zo op die foto's wel minder in elk geval dan op BVA. Toont maar weer wat een set goede profi foto's kan schelen.
Nee man! Die gekleurde stoelen lijken me geniaal. Jammer dat ze niet fatsoenlijk op de foto staan.indobesar schreef: 22 mar 2018, 23:52 Fantastische kleur!! Wel direct het interieur eruit vervangen voor licht grijs leder of stof.
Volgens mij zijn het oude foto's (althans, eerder gebruikt). Auto stond vorig jaar ook te koop bij een particulier, met deze foto's. Geen idee of het dezelfde verkoper is overigens.
Is ook van een verzamelaar en niet van een rijder.Fabian schreef: 15 apr 2018, 21:41 Die staat, volgens postcode, vlakbij mij. Maar heb hem nog nooit zien rijden hier.
Volgens mij een verzamelaar die wel rijdt maar een paar keer per jaar, die rode op die laatste foto is deze:
Gebruikers op dit forum: Zed240 en 10 gasten