Gedaan met die ///M droom dan.
De nieuwe regels gelden enkel voor inschrijvingen vanaf 1 januari. Voor bestaande wagens verandert er niets, ook niet aan de jaarlijkse belasting
Joy schreef:Dat is niet geldig voor oudere auto's toch?
De nieuwe regels gelden enkel voor inschrijvingen vanaf 1 januari. Voor bestaande wagens verandert er niets, ook niet aan de jaarlijkse belasting
We richten een BV op in Tsjechië.Tomj schreef:Joy schreef:Dat is niet geldig voor oudere auto's toch?
De mijne is nu uitgeschreven, als ik hem dan terug inschrijf hang ik er ook aan.
En net zoals het destijds was voor de BIV durf ik wedden dat er binnen de kortste keren een overgangsmaatregel gaat komen. Om het half jaar inschrijven is een mogelijkheid maar dat wringt ergens omdat ik dan nog altijd meer betaal en er toch maar een half jaar mee ga mogen rijden.
Veel, stay tuned
Gaan we zeker doen. Ik raak extreem opgewonden van Z3 M Coupes in deze kleur
De S54 badge gaat er eindelijk af
Jup, lol!indobesar schreef: 23 mar 2018, 22:48 Busje en trailer hadden een tijdje terug een gele Z3M achterop...![]()
in 3, 2, 1,
Gebruikers op dit forum: Chaert-RS, Jules_W, Marc Sierra, S-RS en 4 gasten