Snap er allemaal niks van

Yup.. wat een ondingen!
Het verbaasde mij al dat je niet kon volgen op de terugweg. Je was opeens weg. Zomerbandjes gingen gisteren prima, gewoon met beleid op het gas en mooi vlak laten uit lopen bocht uit.ArjandeV schreef: 19 mar 2018, 00:01Yup.. wat een ondingen!
Iemand setje winterbandjes plus mooie velg kopen?
Maar ff serieus, tweede rotonde bij nurburgring, toen we wegreden, ding stuurde gewoon niet in man.. what the fuck.. Kon het tempo daardoor ook niet echt volgen.. ellende.. laatste keer dat ik op zoiets bezuinig.. denk dat ik beter af was geweest met zomerbanden als ik zag wat voor tempo Hielke en Tommy nog konden rijden..
Ja ik probeerde te volgen, maar eerst bijna rechtdoor over de rotonde bij de hoofdingang van de ring en daarna in die haarspeldbochtjes in de abs dacht ik.. ff chill doenindobesar schreef: 19 mar 2018, 13:50Het verbaasde mij al dat je niet kon volgen op de terugweg. Je was opeens weg. Zomerbandjes gingen gisteren prima, gewoon met beleid op het gas en mooi vlak laten uit lopen bocht uit.ArjandeV schreef: 19 mar 2018, 00:01Yup.. wat een ondingen!
Iemand setje winterbandjes plus mooie velg kopen?
Maar ff serieus, tweede rotonde bij nurburgring, toen we wegreden, ding stuurde gewoon niet in man.. what the fuck.. Kon het tempo daardoor ook niet echt volgen.. ellende.. laatste keer dat ik op zoiets bezuinig.. denk dat ik beter af was geweest met zomerbanden als ik zag wat voor tempo Hielke en Tommy nog konden rijden..
ja crap merk dus..Tommy schreef: 19 mar 2018, 17:10 Wat voor merk winterslof heb je trouwens? Op m'n 4 serie rij ik met Michelin Pilot Alpin PA4 en dat gaat gewoon echt goed qua grip.
Ja, vandaar de vraag of Knot ze wil overnemen voor een zacht prijsje
3 x Sonar en 1 x Good Year ultra grip
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], bartje325i, Fabian en 17 gasten