VERSLAG p41 - DF meeting 18 maart
- Niels
- Auto: Prius+
Re: DF meeting 18 maart 2018
Ik ga er niet vanuit dat ik ga. Koud maar zonnig was nog de enige optie eigenlijk, sneeuw onderweg gaat killing zijn voor de reistijd even afgezien van de risico’s. Dan heeft een retourtje Nurburgring vanuit Groningen gewoon geen zin. Daarnaast kost het tenminste gewoon 8 uur rijden terwijl je teveel onzekerheden hebt qua open zijn van de baan en de bezoekers die (niet..) komen.
- Riceaux
Mee eens. Wie gaat er morgen mee karten? 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja duidelijke verhalen, maar vandaag is geen morgen.
Wat gaat er gebeuren Tom en Ilija?
Wat gaat er gebeuren Tom en Ilija?
-
Ik ga ook niet. De cavia van m'n schoonmoeder moet dinsdag bevallen van 'n drieling zodoende vandaar dus eigenlijk...
Laatst gewijzigd door Robin op 17 mar 2018, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter Tunissen
Wat een onzin zeg...
Er rijden vandaag +/- 100 auto’s op Spa, rondom de Ring is het ook echt al druk en de Viva-dames hier maken zich druk over een sneeuwvlokje of ijsplekje?
De stoerste verhalen op het forum, alles moet 500pk+ zijn, maar nu zijn we opeens het Veilig Verkeer Nederland sufferdjes forum...
Voor wie morgen wil komen:
Tussen 12:00 en 12:30 verzamelen bij ons eerste hotel.
Burgplatz 1
D-53520 Nürburg
Daar kun je parkeren, rond 13:00 gaan we wat eten bij de buren ‘zum Nürburg’, Burgplatz 2.
Duitse porties, dus kom met een lege maag.
Voor mensen die een ronde incl. aandachtspunten willen aanhoren, kan ik een korte lezing geven, bij geen of weinig animo kunnen we bij wat verhuurders terecht om mooie auto’s te kiek’n: APEX, RSR en Ringfreaks is sowieso open. Maar omdat ik niks organiseer, heb ik nog niks met ze afgestemd.
Hetzelfde geldt voor onze bar om te loungen, die zou open kunnen gaan, maar dan moet het wel even vooraf geregeld worden.
Zelf rijden en langs de baan kijken kan uiteraard; neem voor dat laatste warme kleren mee, want de gevoelstemperatuur is -10.
Er rijden vandaag +/- 100 auto’s op Spa, rondom de Ring is het ook echt al druk en de Viva-dames hier maken zich druk over een sneeuwvlokje of ijsplekje?
De stoerste verhalen op het forum, alles moet 500pk+ zijn, maar nu zijn we opeens het Veilig Verkeer Nederland sufferdjes forum...
Burgplatz 1
D-53520 Nürburg
Daar kun je parkeren, rond 13:00 gaan we wat eten bij de buren ‘zum Nürburg’, Burgplatz 2.
Voor mensen die een ronde incl. aandachtspunten willen aanhoren, kan ik een korte lezing geven, bij geen of weinig animo kunnen we bij wat verhuurders terecht om mooie auto’s te kiek’n: APEX, RSR en Ringfreaks is sowieso open. Maar omdat ik niks organiseer, heb ik nog niks met ze afgestemd.
Hetzelfde geldt voor onze bar om te loungen, die zou open kunnen gaan, maar dan moet het wel even vooraf geregeld worden.
Zelf rijden en langs de baan kijken kan uiteraard; neem voor dat laatste warme kleren mee, want de gevoelstemperatuur is -10.

- Niels
LOL, wij zijn de suffertjes nu Peter maar jij moet vooraf “ff” weten om iets te regelen. “Vooraf” weet ik ook niks dus ik ga geen 1000km “autobahn klappen” 

-
Mijn reden om niet te gaan is zeer zeker niet het weer.
-
Maar Peter geeft in een post hierboven duidelijkheid, daarom alleen al zou ik 'zo' (alleen) al die kant WEL oprijden!
Duideliujk verhaal Peter, hou ik van!
Duideliujk verhaal Peter, hou ik van!
-
Er is 1 zekerheid. Ik kan niet met een lege maag aankomen. Echt onmogelijk!
- tomgtr
Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd. Als er al sneeuw wordt verwacht de komende 48 uur is dat de komende 2 uur. Als er dan niks aan het handje is zal er morgen ook niks aan het handje zijn. Maar even voor de goede orde, ik neem geen verantwoordelijkheid voor het weer nog voor keuzes die anderen maken. Als Peter over 2 uur zegt dat er sneeuw ligt beslis ik voor mezelf of ik ga of niet. Maar de huidige omstandigheden zijn voor mij geen reden om niet te gaan. Ik kijk morgenochtend hoe het is in Venlo en als in Eifel ook ok is dan ga ik gewoon.
- tomgtr
Maar voor degenen die perse NU willen beslissen om toch nog mee te kunnen doen met hun aqua aerobics klas morgenochtend, doen!
-
ADHV Peter's betoog hierboven ben ik totnutoe bereid te gaan:)
- Peter Tunissen
Ik hoef niks te weten Niels, alleen is de bar in maart nog dicht, als die morgen open moet, moet dat even doorgegeven worden. Dat kan al voor één DF’er die een glas kraanwater wil. 
Wij organiseren al 12 jaar, 12 maanden per jaar allerlei soorten evenementen. Dat is van een hobby uitgegroeid tot een bedrijf met 7-cijferige omzet per jaar, gebaseerd op het motto: wat we aankondigen gaat altijd door, ook al het een circuitdag met 5 deelnemers is die €20.000 in de min uitkomt of een toertocht met 4 auto’s.
Dus ik ben er dan niet bepaald blij mee dat datzelfde DF als platform gebruikt wordt voor iets waarbij over annuleren gesproken wordt. Want DF annuleert niks, nooit.
En ik snap niet waarom mensen die niet willen gaan om wat voor reden dan ook (wat echt prima is, even goede vrienden, geen enkel probleem!) het plezier van de mensen die wat sneeuw of kou niet boeit en wel gewoon willen gaan, zouden moeten verpesten?
Ik ben morgen in ieder geval gewoon in Nürburg, dus wie aan komt waaien is welkom!
Wij organiseren al 12 jaar, 12 maanden per jaar allerlei soorten evenementen. Dat is van een hobby uitgegroeid tot een bedrijf met 7-cijferige omzet per jaar, gebaseerd op het motto: wat we aankondigen gaat altijd door, ook al het een circuitdag met 5 deelnemers is die €20.000 in de min uitkomt of een toertocht met 4 auto’s.
Dus ik ben er dan niet bepaald blij mee dat datzelfde DF als platform gebruikt wordt voor iets waarbij over annuleren gesproken wordt. Want DF annuleert niks, nooit.
En ik snap niet waarom mensen die niet willen gaan om wat voor reden dan ook (wat echt prima is, even goede vrienden, geen enkel probleem!) het plezier van de mensen die wat sneeuw of kou niet boeit en wel gewoon willen gaan, zouden moeten verpesten?
Ik ben morgen in ieder geval gewoon in Nürburg, dus wie aan komt waaien is welkom!

-
Ik ben d'r bij je hotel morgen Peter!
-
Man ik heb/had er zo'n zin aan.
- tomgtr
Nogmaals de enige sneeuw die in die regio voorspeld wordt is nu. Mijn motto is, sta morgen op, kijk iit raam. Als er een dikke witte laag ligt, check ff of het Manna is want de kans dat het sneeuw is is nihil. In ergste geval draai je je daarna weer om. Maar als er nu niks aan de hand is en voor morgen geen neerslag verwacht wordt haak ik niet af omdat het een beetje koud is of het zonnetje niet schijnt. En als er de komende uren wel veel sneeuw valt is Peter vast wel zo aardig omdat even te melden.
Laatst gewijzigd door tomgtr op 17 mar 2018, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
- Auto: M3P, 130i
Ik ben er ook bij. Tot morgenochtend 0900 in Venlo!
- Fabian
Ik haak (helaas) bij voorbaat af. Mn vrouw zou de hele dag naar een evenement zijn maar die is zojuist afgelast vanwege de sneeuw
. Dus we gaan de vrije tijd anders besteden.

- Niels
Mooi, en duidelijk! Dan rijdt niemand voor niets iig, er is altijd live DF gezelligheidPeter Tunissen schreef: 17 mar 2018, 12:48 Ik ben morgen in ieder geval gewoon in Nürburg, dus wie aan komt waaien is welkom!![]()

-
Als het morgen heftig sneeuwt laat ik Tommy Bertha naar het hotel brengen en gaan we alsnog Tom!
- Macboy
UPDATE ORGANISATIE:
De meeting gaat gewoon door. Mocht er vanavond of vannacht alsnog 1m sneeuw vallen dan laten we dit weten.
Verder beslist iedereen op eigen houtje of die het wel of niet veilig vindt. Onze intentie was altijd al gezelligheid en niet hard rijden.
Tot morgen allemaal !
De meeting gaat gewoon door. Mocht er vanavond of vannacht alsnog 1m sneeuw vallen dan laten we dit weten.
Verder beslist iedereen op eigen houtje of die het wel of niet veilig vindt. Onze intentie was altijd al gezelligheid en niet hard rijden.
Tot morgen allemaal !
- Peter Tunissen
Ik post vanavond wel even een foto uit Nürburg, ben nu nog op Spa! 

- JohanH

Ik kan er helaas zelf niet bij zijn morgen anders had ik me wel opgegeven. (Volgende week zaterdag ben ik er dan weer wel...

Voor de mensen die morgen gaan, veel plezier!

- Luco
+1 wat een VIVA wijven zeg.Peter Tunissen schreef: 17 mar 2018, 12:31 Wat een onzin zeg...
Burgplatz 1
D-53520 Nürburg
Zelf rijden en langs de baan kijken kan uiteraard; neem voor dat laatste warme kleren mee, want de gevoelstemperatuur is -10.![]()