Weinig fun wanneer alles enkel maar zakt. Momenteel is het het uitzitten van de storm zeg maar

Weinig fun wanneer alles enkel maar zakt. Momenteel is het het uitzitten van de storm zeg maar
Zo dan!
Inderdaad. De BTC waarde trekt lekker aan hoor.
Ik verwacht eind deze maand dat er voor een groot aantal munten een belangrijk moment is. Veel hebben beloofd Q1 wat tech te leveren en het is dan nu het moment om het ook echt waar te maken. Natuurlijk zegt goede tech niet alles maar dat is in ieder geval nog iets van basis op waar je voort kunt borduren.Franswa schreef: 11 mar 2018, 23:32 Het gaat nog steeds niet al te lekker nee. Ik ben heel benieuwd hoe 2018 gaat verlopen, zou nog best wel eens een moeilijk jaar kunnen gaan worden. Ik verwacht voorlopig niet heel veel nieuwe instroom, want de interesse van het grote publiek wordt pas weer gewekt als de Bitcoin flink wat hoger staat. En sta er niet raar van te kijken dat deze groep mensen de Bitcoin ook weer snel verkoopt als deze ergens tussen de 20k - 25k USD uit zou komen.
Verder wordt het ook wel tijd dat de fantastische whitepapers eens daadwerkelijk omgezet gaan worden in werkende producten. Eigenlijk is het gewoon belachelijk hoeveel geld er op dit moment al in de markt omgaat. Ik verwacht dat er nog heel wat bedrijven door de mand gaan vallen, en dit zal de markt ook zeker geen goed doen...
Dat ik niet naar mezelf geluisterd heb zeg
Anderhalf jaar ? In crypto is dat een eeuwigheid, ik denk dat er heel veel mensen wachten op duidelijkheid rond regulatie voor zover dat mogelijk is zonder het te verbieden. Als de meute nou al eens begreep dat je ieder ICO die op bijv Youtube adverteert beter kan mijden, dan waren we al een eind op weg. Een half jaar schat ik en de zon zal weer volop schijnen.Niels schreef: 12 mar 2018, 21:09 Dat denk ik ook. Net als dat die curator de coins niet weg gaat geven, ik denk dat het wel anderhalf jaar duurt voordat je weer wat gaat plussen wanneer je al wat eerder bent in gestapt.
Dikke winst, "had" that is....Tom schreef: 12 mar 2018, 21:53 Ik had niet verwacht dat je er zoveel centen in had zitten Niels! Of had je gewoon een dikke winst?
Franswa schreef: 11 mar 2018, 23:32 Ik verwacht voorlopig niet heel veel nieuwe instroom, want de interesse van het grote publiek wordt pas weer gewekt als de Bitcoin flink wat hoger staat. En sta er niet raar van te kijken dat deze groep mensen de Bitcoin ook weer snel verkoopt als deze ergens tussen de 20k - 25k USD uit zou komen.
Gebruikers op dit forum: Bakker, Majestic-12 [Bot] en 17 gasten