En naast de 1 serie:

http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=691872
Dat is niet verplicht mits duidelijk aangegeven.Joop schreef: 10 mar 2018, 12:02
Is het bedrijf aangrsloten bij de Bovag? Zoja, dan zijn ze toch verplicht om min. 6mnd. garantie te geven?
Seldenrijk is een handelaar, groot terrein met auto's rijen van drie dik opgesteld. Geen kaart in de auto met ptijzen oid maar een touchscreen in de hal waar je zelf oo kunt zoeken wat je wil weten. Verder is het kopen as is, zonder garantie.Martin van der Zwaard schreef: 10 mar 2018, 14:31Dat is niet verplicht mits duidelijk aangegeven.Joop schreef: 10 mar 2018, 12:02
Is het bedrijf aangrsloten bij de Bovag? Zoja, dan zijn ze toch verplicht om min. 6mnd. garantie te geven?
Is goed, doe maar een pb tje als de 630 mag verhuizen! Dan kom ik een keer koffie doen.Knot schreef: 10 mar 2018, 19:00 Kom maar keer op de koffie hier. 630 moet sowieso nog mee naar Frankrijk begin mei.
Thnx! Ben er zelf ook erg blij mee, steeds weer even omkijken na het parkeren of gewoon uit het raam kijken. Staat er erg mooi bij
Als je maar niet op dezelfde camping zitMartin van der Zwaard schreef: 10 mar 2018, 21:12 De jouwe ook al. Wel ff toeteren hoor. Ik ga waarschijnlijk met een zwarte F11 die kant op begin mei.
Ik heb alleen geen idee waar ik rekening mee moet houden qua matenMartijn_bmw schreef: 15 mar 2018, 22:11 Ik kijk altijd gewoon op marktplaats en liefst einde seizoen dat scheelt echt veel
Dat duurde nog lang
17" past ook (en de remschrijven vóór zijn groter he), 225 rondom is prima voor de winter.ArjandeV schreef: 15 mar 2018, 22:51Ik heb alleen geen idee waar ik rekening mee moet houden qua matenMartijn_bmw schreef: 15 mar 2018, 22:11 Ik kijk altijd gewoon op marktplaats en liefst einde seizoen dat scheelt echt veelMet name door mijn remschijven achter.. geen idee wat past en waar ik rekening mee moet houden dus qua ET etc.. Heb nu 245/35R18 achterop, maar enige winterbanden in die maat zijn direct Sottozeros, die niet zijn te betalen
![]()
Gebruikers op dit forum: Bart //M en 15 gasten