Dat zou goed kunnen. In de configurator is het bij enkele modellen gewoon te selecteren. Zo is gewoon metallic op een Carrera 4S € 1.245, een Special kleur (non metallic) is € 2.802 en een kleur naar keuze is € 5.656 (uni én metallic).Robin Hartog schreef: 27 feb 2018, 17:56 Op een GT3 is het iig 6300 ex btw, ex bpm, zojuist bevestigd gekregen.
Hopen dat het voor de GT4 mee zal vallen.![]()
Eerste toelating: 09-01-2016
Kenteken:PH-439-X
romo schreef: 07 mar 2018, 15:42 idd, maar qua nummerplaat klopt het IMO niet; dit moet een import versie zijn.
Eerste toelating: 09-01-2016Kenteken:PH-439-X
Iets te veel KM`s ook, er zijn er voldoende in aanbod met minder KM`s
RDW schreef:Datum eerste afgifte Nederland 30-06-2017
Jawel hoor, ad klopt gewoon. Want waarom kan de auto niet door PC Maastricht geleverd zijn aan iemand die hem op buitenlands kenteken zet? Is vlak bij D en hier in de buurt rijden ook veel NL met D kentekens. Vervolgens is de auto alsnog geïmporteerd, op wat voor manier dan ook, en zie hier het recente kenteken en toch geleverd door een NL dealer.
Arthur schreef: 07 mar 2018, 20:16Jawel hoor, ad klopt gewoon. Want waarom kan de auto niet door PC Maastricht geleverd zijn aan iemand die hem op buitenlands kenteken zet? Is vlak bij D en hier in de buurt rijden ook veel NL met D kentekens. Vervolgens is de auto alsnog geïmporteerd, op wat voor manier dan ook, en zie hier het recente kenteken en toch geleverd door een NL dealer.
Deze Cayman GT4 is door Porsche Centrum Maastricht geleverd aan onze bekende klant en aldaar in onderhoud geweest (11.250 km 1e beurt).
Eerste toelating: 09-01-2016
Robin schreef: 08 mar 2018, 09:52 Ik vind iig (te) lange verzetten bij 'n handbak atmo niet bepaald fijn en ga er zéér zeker niet vanuit dat 'het allemaal klopt', ook niet bij Porsche sorry:)
Maarja iedereen kijkt anders tegen een(sport)wagen.
Ook met een andere handbak?romo schreef: 08 mar 2018, 15:39Robin schreef: 08 mar 2018, 09:52 Ik vind iig (te) lange verzetten bij 'n handbak atmo niet bepaald fijn en ga er zéér zeker niet vanuit dat 'het allemaal klopt', ook niet bij Porsche sorry:)
Maarja iedereen kijkt anders tegen een(sport)wagen.
Zo is het, daarom geen HB op een 718 GT4 voor mij, die valt af.
Autocorrect denk ik?:)indobesar schreef: 08 mar 2018, 16:34 Andere handbal is lastig vervangen. Simpele oplossing is eindoverwinning in differentieel aanpassen.
Dat snap ik en is ook wat ik bedoelde. Tenzij ze er een GT3 handbak in gooien natuurlijk.indobesar schreef: 08 mar 2018, 16:34 Andere handbal is lastig vervangen. Simpele oplossing is eindoverwinning in differentieel aanpassen.
Dan moeten ze ook de motor op een andere plek inbouwen, of je hebt 6 versnellingen om achteruit mee te rijden.Robin Hartog schreef: 08 mar 2018, 17:03Dat snap ik en is ook wat ik bedoelde. Tenzij ze er een GT3 handbak in gooien natuurlijk.indobesar schreef: 08 mar 2018, 16:34 Andere handbal is lastig vervangen. Simpele oplossing is eindoverwinning in differentieel aanpassen.
Gebruikers op dit forum: erwin20vt, L5S1, Ralph Wolf, tomgtr en 1 gast